1458 Klantenevaluaties
  • kleurenmix
  • belichtingssterkte
  • afwerking
Totaal
Voor het geld een prima Flood
29.12.2015
Voor het geld een prima Flood. Je niet verwachten dat een fixture van 4 tientjes hetzelfde kan en doet als een 2 keer duurdere broertje..

Wel even oppassen in welke modus je de fixtures zet... Als je op het maximaal aantal kanalen zet, en stuurt met minder kanalen aan dan gebeuren er rare dingen...

In mijn geval gebruik ik ze als 4 ch.. rood, blauw, groen en dimmer.. Dan werken ze probleemloos en makkelijk.

Goede hanleidinglezen als je meer channels gata gebruiken.. er staat precies wat het doet maar de bedienning met DMX word er dan niet eenvoudiger op en is een royale stuurtafel wel handig...

Ikzelf stuur ze aan met DMX en Freestyler en een Behringer USB tafel Werkt als een dolle.. Echt een aanrader op die manier..

Had eerst twee aangeschaft maar ik ben zo tevreden dat ik mijn lichtplan heb aangepast en er nog vier bij heb gekocht.
Rapporteer een evaluatie…

Bent u van mening dat deze evaluatie om een of andere reden onjuist of onacceptabel is?

GuitarKid, 23.10.2018
Ideaal voor een kleine band of zo die vooral speelt op wat kleinere podia. Door de 40° bundel net even wat breder op relatief korte afstand. Ik gebruik er 4, met op elk statief twee en licht de linkerkant van het podium uit met het statief rechts en vice versa, om zo optimale belichting te krijgen. Zonder externe aansturing, gewoon één van de 10 programma's aanzetten, uitlichten en niet meer naar omkijken. Na afloop opbergen in een oude basgitaarkoffer, incl. bar en bekabeling! :)
Bij bestellen even een aantal 240V doorlus-kabels mee bestellen en misschien een lange powerkabel. Ook bij Thomann zeer betaalbaar, zelf maken is niet nodig of rendabel!
Werkt perfect!

Prima afwerking en lichtopbrengst
Djivo, 14.03.2019
Deze worden bij mij op een vaste plaats gebruikt en deze hangen verder uit elkaar, men kan ze ook heel goed als uplicht nuttigen om de zaal een prachtig sfeer te geven.
Maar voor de discobar gebruik ik toch liever mijn stairville CLB2.4 Compact LED Par System, omdat deze vlug opgebouwd is en gemakkelijk te bedienen met de optionele remote en veilig om mee te nemen in de bijgeleverde koffer, de keuze is aan u, succes.

afwerking
Prima lamp, beetje groot en vooraanzicht is niet erg mooi
tfro71, 08.02.2018
De lamp is wat groter dan op de foto's lijkt. Mooi plat met stevige standaard. Afstandsbediening (niet meegeleverd) werkt prima.
Kleuren zijn ook aardig, net iets minder mooi omdat de leds door het formaat aardig verspreid zitten. Hierdoor krijg je niet zo mooie patronen op het panel omdat er wel goed nagedacht is over de kleurmix.
Geluidsgevoeligheid: je kan hem niet erg gevoelig zetten. In een grotere zaal met weinig volume heb je hier niet zoveel aan.
Algemeen: lekker plat, goed over nagedacht, niet zo geschikt voor ons.

Kwaliteit
bluesyw, 15.11.2018
Ik had de lampen in goede orde ontvangen, de werking en de lichtsterkte waren boven verwachting, het podium werd goed belicht.
Omdat we geen statief hadden heb ik nu een statief met T - Bar bij Thomann besteld.
De verpakking van de zending was heel goed verzorgd

Zeer bruikbaar en compact
19.09.2016
Ik heb deze parretjes al o vaak gebruikt bij van alles en nog wat. Uitgeleend aan de buren voor een feestje, zelf ergens bij een ingang geplaatst waar ik de drive inn show had staan, een halletje uitgelicht. Perfect en helemaal omdat je de spots aan elkaar door kunt lussen. De automatische programma's en sound actieve module werken aardig. Zijn ook goed inzetbaar zonder DMX.
Zeker handig en voor het geld kun je ze niet laten liggen. Volgens mij gaan ze ook niet stuk;)

leuk spul.
Josey, 19.04.2018
Werkt perfect als stand alone. Ooit gekocht voor slechts een optreden. Nu vaker in gebruik en zelfs in tuinparties tof te gebruiken voor de sfeer. Gewoon neerzetten, programmatje kiezen en pas weer aandacht geven als je weg gaat en ze niet vergeet mee te nemen.

afwerking
ga er zeker in de toekomst nog bestellen
Slisseploeg Schoten, 28.02.2019
alles aanwezig wat er moet zijn
dmx, kleuren, doorverbinding

Leuk voor weinig
Surfsonho, 06.10.2019
Al een paar jaar in bezit, en heb er veel plezier van. Ik zet het altijd op beat automatisch. Bewaar het altijd netjes in orginele dozen.

23.05.2016
Veel voor een kleine prijs. Top!!

prima lamp
Blueskikker, 26.01.2021
leuke lamp voor op het podium, geeft voldoend licht voor op het podium.

Led paneel
14.04.2016
Ik heb er eerst 1 gekocht. Nu is de tweede besteld en onderweg! Ben dus tot nu toe tevreden.

Veel flat par's hebben hetzelfde vermogen uit 5 of 7 LED's. De kans op verblinding is volgens mij hier groter, vandaar mijn keuze voor een meer verspreidde lichtproductie uit 150 ledjes. Geloof me, dat is superfel, als je erin kijkt zie je sterretjes!

Geschikt voor een klein optreden in een pub. 2 stuks is aan te raden! 4 als je geld hebt.

Standalone werkt ook heel aardig.

afwerking
Prima verlichting voor een leuke prijs
DansCentrum Wijgers, 05.08.2017
Mooi materiaal.
handig in te stellen.
Snel en goed ontvangen na de bestelling. TOP

prima lampen
Cartoon, 31.07.2019
@ aangeschaft en werken prima zowel stand allone als met dmx

Stairville led 150 40 rgb
06.06.2016
In een word ==> super.
Heb ik gekocht voor op de podium van mijn drumstel, het is echt geweldig. Hij is gepowered op de geluid die gemaakt worden. Verder een heleboel menus om verschillende effecten te maken. Voor dit prijs, echt mooie.

€ 49
Gratis verzending en incl. btw.
Direct uit voorraad leverbaar
Direct uit voorraad leverbaar

Dit product is op voorraad en kan onmiddellijk verzonden worden.

Informatie over de verzending

Levering ongeveer tussen Woensdag, 4.08. en Donderdag, 5.08.

Dit product sharen
Uw contactpersoon
Tel: +49-9546-9223-45
Fax: +49-9546-9223-443
Online experts
LED Lighting
LED Lighting
LED PARs, LED Bars and Moving Heads - what should I bear in mind?
Online experts
Can Lights
Can Lights
The PAR can is usually the basis of an entertainment lighting system!

Test Conclusie:
Kali Audio IN-8 2nd Wave

Kali Audio IN-8 2nd Wave; Active near field monitor; 3 way system with coaxial midrange/tweeter; 8" woofer; 4" midrange; 1" soft dome tweeter; power: 140 Watt (60/40/40 Watt Tri-Amped); frequency range: 37 Hz - 25 kHz (-10 dB), 45 Hz…

(5)
SSL UC1

USB DAW Controller Plug-in controller with convenient mixer layout and legendary SSL workflow, 1:1 Hardware control for the included SSL plug-ins Channel Strip 2 and Bus Compressor 2, Visual feedback via LED rings on the knobs, Display for showing…

Novation Circuit Rhythm

Novation Circuit Rhythm; sampler / sequencer; 8 sample tracks with 32 step patterns each, cascadable for up to 256 steps per track; functions: slice, reverse, loop, chromatic play, probability and pattern-mutate; integrated effects such as lofi tape, shutter, reverb, delay…

Arturia Keystep 37 Black Edition

Arturia KeyStep 37 Black Edition; 37-key (slimkey) USB controller keyboard; velocity-sensitive mini-keys with aftertouch; 64-step sequencer; chord and scale functionality; arpeggiator; LED display; 4 freely assignable knobs; transport keys; touch stripes for pitch and modulation; RGB LED bar; connections: 3x…

Fender SQ Aff. P Bass MN PJ PACK BK

Fender Squier Affinity P Bass MN PJ PACK Black; Electric Bass, Affinity Series; Body: Poplar; Neck: Maple; Neck Mount: Bolt On; Neck Form: c; Fingerboard: Maple; Inlays: Black Dots; 20 Medium Jumbo Frets; Nut: synthetic Bone; Nut Width: 41,3 mm…

Neural DSP Quad Cortex Gigcase

Softlight Voor Neural DSP Quad Cortex pedaal met preciesgevormde inlay, Bijzonder schokbestendig, beschermt tegen beschadiging en weersinvloeden, Bovenklepcompartiment met elastische neopreenplaat voor accessoires zoals kabels, tablet, gitaarband, enz., van het Quad Cortex-compartiment gescheiden door een stijve plaat, Zijkanaal voor…

Fender SQ Aff. Strat HSS PACK CFM

Fender Squier Affinity Stratocaster HSS Pack Charcoal Frost Metallic; Stratocaster Electric Guitar Set; Affinity Series; Body: Poplar; Neck: Maple; Fingerboard: Laurel; Neck Mount: Bolt-On; Neck Shape: C; Inlays: Pearloid Dots; 21 Medium Jumbo Frets; Nut: synthetic Bone; Nut Width: 42…

Harley Benton CLA-15MCE SolidWood

Harley Benton CLA-15MCE SolidWood; Auditorium Cutaway Acoustic-Electric Guitar, Custom Line Solid Wood Series; Back & Sides: Solid Mahogany; Top: Solid Mahogany; Neck Shape: Oval C; Neck: Mahogany; Fingerboard: Pau Ferro; Scalloped X Bracing; Inlays: SnowFlake Inlays; 20 Frets; Nut: Bone;…

Gravity LTST 01

Laptop stand with adjustable holding pins Steel tray, Powder-coated tubes made of aluminium, Die-cast aluminium base, Dimensions of the tray (W x H): 480 x 330 mm, Tube diameter: 35 mm, Height adjustment by adjusting screw with holding pin…

Sennheiser CX True Wireless Black

Sennheiser CX True Wireless Black In-Ear headset headphone - 7 mm hight end drivers, bluetooth 5.2, up to 9 h running time, up to 27 h with charging case, SBC, AAC, aptX Codec compatible, 110 dB SPL (1 kHz /…

Minuendo Lossless Earplugs

Minuendo Lossless Earplugs; Earplugs with passive hi-fi filter - perfect for rehearsals, concerts and in any other noisy location; Continuously adjustable volume attenuation (-7db to - 25 db) without sound loss; Neutral and natural sound; Patented adjustable membrane for volume…

Bowers & Wilkins PI 7 CG

Bowers & Wilkins PI 7 CG; In-Ear True Wireless headphones; true 24-bit Audio-connection; 2-way-driver design; high performance DSP; Bluetooth 5.0 with AptX Adaptive technology; adaptive, active Noise Cancelling (ANC); charge case with audio-transmission; wirelesse and USB-C charge; supports quick charge;…

Geef feedback
Feedback Fout gevonden of wilt u feedback geven op deze pagina?

We kijken er naar uit om van u te horen en proberen elk probleem zo snel mogelijk op te lossen.