Klantencentrum login

• kleurenmix
  • belichtingssterkte
  • afwerking
Totaal
Voor het geld een prima Flood
29.12.2015
Voor het geld een prima Flood. Je niet verwachten dat een fixture van 4 tientjes hetzelfde kan en doet als een 2 keer duurdere broertje..

Wel even oppassen in welke modus je de fixtures zet... Als je op het maximaal aantal kanalen zet, en stuurt met minder kanalen aan dan gebeuren er rare dingen...

In mijn geval gebruik ik ze als 4 ch.. rood, blauw, groen en dimmer.. Dan werken ze probleemloos en makkelijk.

Goede hanleidinglezen als je meer channels gata gebruiken.. er staat precies wat het doet maar de bedienning met DMX word er dan niet eenvoudiger op en is een royale stuurtafel wel handig...

Ikzelf stuur ze aan met DMX en Freestyler en een Behringer USB tafel Werkt als een dolle.. Echt een aanrader op die manier..

Had eerst twee aangeschaft maar ik ben zo tevreden dat ik mijn lichtplan heb aangepast en er nog vier bij heb gekocht.
Behulpzaam · Niet behulpzaam · Evaluatie melden
Rapporteer een evaluatie…

Bent u van mening dat deze evaluatie om een of andere reden onjuist of onacceptabel is?

Rapport verzenden

Stairville LED Flood Panel 150 40° RGB

€ 55
Gratis verzending en incl. btw.
In 3-4 weken beschikbaar
In 3-4 weken beschikbaar

Dit product verwachten we binnenkort op voorraad en kan dan direct worden verzonden.

Informatie over de verzending
Uw contactpersoon
Tel: +49-9546-9223-45
Fax: +49-9546-9223-443
Online experts
LED Lighting
LED Lighting
LED PARs, LED Bars and Moving Heads - what should I bear in mind?
Online experts
Can Lights
Can Lights
The PAR can is usually the basis of an entertainment lighting system!

Test Conclusie: