Top notch audio interface
Mattheus 20.03.2022
Een audio interface met veel handige extra's. Denk aan dubbele koptelefoon uitgangen met afzonderlijke volumes, afzonderlijke mastervolume, MIDI, meerdere outputs. En dan bovenal; de mastervolume gaat tot 11!!
De interface geeft een zeer mooie kwalitatief hoogstaande sound, hele fijne dynamics en werkt zoals je mag verwachten van een topmerk als SSL.
1 dingetje wat van mij wel extra had gemogen: een ingang aan de voorkant van de interface.
Kortom een aanrader

Uitstekende audio-interface!
DenDipeza 30.08.2023
Ik heb deze audio interface gekocht omdat ik nog met een hele oude interface werkte. Meteen merkte ik al een vooruitgang in geluidskwaliteit. De DA-converters en voorversterkers in de SSL2+ zijn héél goed. De behuizing en knoppen voelen enigszins goedkoop (plastic) aan, maar hij werkt voortreffelijk. Mijn vorige interface had een metalen behuizing en platte, rubberen knoppen en die nam ik zonder zorgen vaak mee om op locatie op te nemen. Deze blijft echter gewoon in mijn studio. Hij heeft genoeg headroom voor heldere opnames, genoeg volume in de hoofdtelefoonversterker om een 250 Ohm hoofdtelefoon op aan te sluiten (of 2) en alle functies die ik maar kan wensen.

Top aankoop!
Swagnatorzz 20.04.2020
Deze interface is een top aankoop als je niet gelijk budget hebt voor een RME of Universal Audio interface, maar wel hoge kwaliteit wil. De pre amps en converter zijn top en de bediening is super simpel en is kwalitatief erg goed. Het ontbreken van ADAT is wel jammer, maar als desktop interface voor in je homestudio is het echt een goede aankoop! Prijs/kwaliteit verhouding is perfect, misschien zelfs wel goedkoop voor de kwaliteit die je krijgt!

SSL2+ perfecte middenmoot
STACKERMAKKER 16.05.2022
Het is sowieso fijn dat het apparaat van bovenaf bediend wordt met een grote volumeknop, de twee koptelefoon inputs met afzonderlijke volumeregeling en de 4k functie maken het apparaat wel echt af. Enige wat misschien jammer is, is dat er geen XLR is voor monitors, wat je wel een beetje verwacht voor de prijs. Het apparaat doet in principe niets meer dan bijvoorbeeld een goedkope Presonus interface maar is verder een perfect apparaat als je iets meer franje wil dan wat de goedkoopste modellen bieden maar geen zin hebt om 1000 euro uit te geven aan de topmerken.

HM
SSL quality
Henry Mac 18.07.2021
I use the interface when travelling. It is small but super quality sound. Together with a MacBook and pro tools I can go through recordings, mixes and even lay down a bass track. First one I had to return as the switch buttons were a bit "sticky". Second one I got works great. Ah, and it has native support on MacOS. So no shit with drivers. All in all, nice little device for an awesome price.

SS
Geweldige geluidskwaliteit voor zeer weinig geld
Studio Sonopoly 26.10.2022
Deze audio interface heeft een ongekend goede geluidskwaliteit (microfoon voorversterkers, DI ingang) voor de prijs categorie waar deze zich in bevindt. De mic pres zijn uiterst stil en krachtig. 4K optie is een leuke en nuttige extra. Bediening van het apparaat is ook super intuïtief doordat er gewoon verschillende knoppen op zitten (ipv wat je steeds meer ziet zo min mogelijk). Ook voelt het allemaal oerdegelijk aan.

Al met al: zeer aanbevolen.

Werkelijk ongelofelijk
Jackson1955 04.12.2021
Er valt aan deze interface werkelijk niets af te keuren, absolute SSL kwaliteit en dat is te horen!

Klinkt geweldig
Sembass 08.03.2021
Top product, erg blij met de pre-amps uit dit kastje. Knop kan een klein beetje goedkoop aanvoelen. Maar al met al een topproduct voor deze prijs!

Y
YSCHU 11.04.2022
In mijn optiek de beste audio in deze prijsklasse

Arboza 16.04.2021
Een uitstekende interface voor het geld!