Sonor MH-BDHH BD Hi-Hat Adapter

6

Bass Drum Percussie Adapter

  • Voor Hi-Hat Montage op de Bass Drum
  • Geschikt voor Double Bass Setups
  • Instelbare Hoek in Lengte
  • Docking Station Design
  • Inclusief RPS Rubber Protection Inserts voor een betere bescherming van de Drum Hardware
  • Ergonomisch gevormde vleugelmoeren
Leverbaar sinds Januari 2016
artikelnummer 379435
verkoopseenheid 1 stuk
Type of Accessory Hi-Hat / Bassdrum Connector
€ 46
Incl. btw plus € 5,90 verzending
direct leverbaar
direct leverbaar

Dit product is op voorraad en kan direct verzonden worden.

Informatie over de verzending
Levering verwacht rond Maandag, 22.04.
1

6 Klantenbeoordelingen

5 / 5

U moet ingelogd zijn om producten te evalueren.

Note: Om te voorkomen dat evaluaties gebaseerd zijn op roddel, geruchten of heimelijke advertentie staan wij op onze website alleen evaluaties toe van daadwerkelijke gebruikers die het geevalueerde product bij ons gekocht hebben.

Na inloggen vindt u alle producten die u kunt evalueren ook onder “Product evalueren” in uw klantencentrum.

stabiliteit

afwerking

5 Recensies

google translate gb
Helaas is er een fout opgetreden, probeert u het a.u.b. later nogmaals.
PD
Used for a different purpose still worked well!
Pavol D 02.10.2022
I split this holder into two
1) mount a cowbell on a bass drum hoop
2) mount a percussion block on a cymbal stand (together with an extra L rod I had laying around)

The quality is high, as usual for Sonor.
stabiliteit
afwerking
0
0
Evaluatie melden

Evaluatie melden

google translate de
Helaas is er een fout opgetreden, probeert u het a.u.b. later nogmaals.
b
Gute Lösung für Doppelbass-Drums
bateria 15.06.2020
Habe das Teil nun seit vier Wochen an meinem Doppelbassset und es hat sich nichts in der Position verändert.
Alles hält trotz heftigen Spielens super gut.
Mit diesem Teil kann man die Hihat angenehm nah an die zweite Bassdrum heranbringen und somit auch kompakter zur Snare hin spielen.
Habe sogar die Hihatbeine abmontiert und nur mit dieser Klammer befestigt hält alles prima.
Diese Lösung für Doppelbasssets ist den Preis wert.
Absolute Kaufempfehlung
stabiliteit
afwerking
0
0
Evaluatie melden

Evaluatie melden

google translate de
Helaas is er een fout opgetreden, probeert u het a.u.b. later nogmaals.
S
StefanSB 17.04.2022
Ich habe einen Halter für die Hi-Hat-Machine gefunden, den ich an meiner zweiten Bass Drum befestigen kann. Ich bin mit dem Produkt äußerst zu frieden. Es ist sehr fertig verarbeitet und erfüllt absolut seinen Zweck. Es wackelt nichts, es sitzt wie eine eins. Bisher hatte ich noch keine Hardware von Sonor. Diesen Adapter kann ich voll und ganz empfehlen.
stabiliteit
afwerking
0
0
Evaluatie melden

Evaluatie melden