SKB PS 8 Powered Pedalboard

Levering zonder verzendkosten tot ongeveer Woensdag, 24.04.
Doet precies wat er gezegd wordt
Anoniem 25.01.2016
Dit pedalboard doet precies wat er gezegd wordt. Er kunnen afhankelijk van de grootte van je pedalen 8 pedalen op die allen voorzien kunnen worden van 9v stroom. Er worden kabels bijgeleverd voor die gelijk zijn aan de standaard BOSS adapters welke dus passen op de meeste pedalen. Daarnaast zitten er ook nog minijack naar minijack koorden tussen die weer passen op bv DOD pedalen; super dus! Er zit ook zelfklevend klittenband bij wat genoeg is om 8 pedalen mee te voorzien en na stevig aandrukken op de mat blijven de pedalen zeer goed zitten. Erg fijn om de pedalen met gemak te kunnen rangschikken en de interne stroomvoorziening is iets waar ik erg blij mee ben. Komt met een draagtas die niet erg stevig of beschermend is; behalve voor stof en vuil.
+ Board en stroomvoorziening in 1
+ Kabels voor stroomvoorziening naar pedalen aanwezig in de meest voorkomende vormen.
+ Klittenband voor 8 pedalen
+ overzichtelijk pedalen orderen en makkelijk te veranderen
- Slappe draagtas die slechts tegen stof en vuil beschermt.
- geen andere minpunten gevonden