Shure A2WS Black

Levering verwacht rond Vrijdag, 26.04.
Z
Functioneel product
Zizek 28.11.2021
De A2WS doet waarvoor hij gemaakt is en is stevig gebouwd. Hij filtert bijgeluiden goed en het schuim kan worden ingedeukt (bijvoorbeeld tijdens vervoer) zonder dat het blijvende schade oplevert. Een nadeel is dat het opzetschroefje de verf op mijn SM57 beschadigt.

HK
Fijn plopkap!
Hilbert Kuipers 20.01.2021
Ring past precies om de SM57 en blijft na aandraaien van het schroefje perfect zitten. Geen bijgeluiden dus. :)

Schuimmateriaal is vrij dik zonder in te leveren op de sound.
Constructie is solide.

Reden om te kiezen voor een dergelijk plop kap is niet alleen beperkt tot de -P- en -B- klanken maar ook voor oa bescherming van je mond als je de SM57 gebruikt voor zang of interviews en natuurlijk hygiene in verband met corona!

Topding.

n
Doet wat het moet doen
naamnick 22.04.2021
Gebaseerd op de foto's dacht ik dat de plopkap een frame zou hebben onder het schuimrubber. Echter is het gewoon schuimrubber dat je in elkaar kan drukken. Het doet gewoon wat het moet doen en doet dat zeker goed maar de prijs zou wel wat lager hiervoor mogen want in feite is het een ring met hol schuim er boven op.

sw
prima microfoon
saxofonist wim 17.10.2020
deze microfoon kende ik nog van vroeger (speelde in een band) voldeed toen al, maar nu net zo goed !

SuperHandig
JurOnGuitars 29.10.2022
Als je de shure sm57 wilt gebruiken voor je stem moet je deze er echt echt bij kopen