Seymour Duncan SSL-5 Custom Staggered

Levering zonder verzendkosten tot ongeveer Woensdag, 24.04.
NM
Seymoore Duncan SSL 5
Nicky McDaddy 06.03.2020
Ik heb deze in mijn Squier by Fender Originele Strat. ingebouwd en hierdoor heb ik veel meer fantastische pitch(en "wat a pitch it is!") en meer susgtain. De pick ups hebben echt de volle schone klank van David Gilmore's strat. Pink Floyd! En de sound is super en je hebt meer output nog ook! Al met al een aanrader voor iedereen die een goedkopere Strat heeft en deze wil "op pimpen". Gewoon doen doen, hoor! Je weet niet wat je hoort! Het is alsof je plots een andere duurdere Strat hebt gekocht!

Back in time
Petbol 20.04.2021
Mooi pick up met lekkere ouderwetse klank.

super pick-up
Benjiii182 18.03.2019
heb hem momenteel in de neckpositie van mijn strat in combinatie met een SSL-1 in de middle positie en een SH-4 JB humbucker in de bridge. Klinkt heerlijk dik en toch "sprankelend"

BS
Cool
Black Snake 21.12.2017
Verbeterde versie met meer punch en output dan de originele Fender's die op mijn American Standard Strat zitten.

Gilmour
Ro0llo 16.06.2022
Bought these because Gilmour has them. Qualitywise; the leads are just cheap wires. No cloth or something, feels a bit flimsy could be improved. From a sound perspective; they sound a bit dull or flat. I miss the typical strat sound.