Schott Das Mundharmonika-Liederbuch

11

Songboek voor Mondharmonica

  • 70 Liedjes voor diatonische mondharmonica
  • Door Perry Letsch
  • Volksliedjes, traditionals, oldies, blues, rock en pop
  • Gemakkelijke tot gemiddelde moeilijkheidsgraad
  • ISBN 9783795727710, ISMN 9790001216371, uitgeversnummer ED 9881D
  • Formaat: 23 x 30,5 cm
  • 100 Pagina's
  • Incl. download met play-along-opnamen
Leverbaar sinds Januari 2006
artikelnummer 189443
verkoopseenheid 1 stuk
Blues Yes
Christmas Songs No
Rock/Pop Yes
with Bonus Audio/Video Yes
€ 21,80
Incl. btw plus € 5,90 verzending
direct leverbaar
direct leverbaar

Dit product is op voorraad en kan direct verzonden worden.

Informatie over de verzending
Levering verwacht rond Maandag, 22.04.
1

11 Klantenbeoordelingen

4.8 / 5

U moet ingelogd zijn om producten te evalueren.

Note: Om te voorkomen dat evaluaties gebaseerd zijn op roddel, geruchten of heimelijke advertentie staan wij op onze website alleen evaluaties toe van daadwerkelijke gebruikers die het geevalueerde product bij ons gekocht hebben.

Na inloggen vindt u alle producten die u kunt evalueren ook onder “Product evalueren” in uw klantencentrum.

bewerking

6 Recensies

J
Liederboek
Jowie 09.12.2020
Ook weer een geweldig boek met de nodige inspiratie wat uitnodigt om het spelen op de mondharmonica spelen te blijven voortzetten.
bewerking
0
0
Evaluatie melden

Evaluatie melden

google translate de
Helaas is er een fout opgetreden, probeert u het a.u.b. later nogmaals.
S
Gefällt
Susini 28.10.2020
Ich habe das Buch für meinen Mann bestellt, der schon seit seiner Kindheit Mundharmonika spielt.
Nach einer längeren Pause will er jetzt wieder durchstarten.
Er hat sich über das Buch sehr gefreut und übt eifrig.
bewerking
0
0
Evaluatie melden

Evaluatie melden

google translate de
Helaas is er een fout opgetreden, probeert u het a.u.b. later nogmaals.
A
Tolle Liedersammlung
Andre814 29.11.2011
Tolle Liedersammlung (eine der besten Zusammenstellungen, die ich finden Konte, zumindest nach meinem Gitarristengeschmack;-))).
Zur Inhaltsqualität kann ich leider nicht viel sagen, da ich das Buch verschenkt habe. Der Beschenkte allerdings war sehr begeistert, schränkte jedoch ein, dass man schon ein wenig Erfahrungen im Bluesharpspiel haben sollte, da viele Stücke nicht für Anfänger geeignet seien... das "Lehrbuch" des Autors allerdings sei für Anfänger sehr empfehlenswert;-)!
bewerking
0
0
Evaluatie melden

Evaluatie melden

google translate de
Helaas is er een fout opgetreden, probeert u het a.u.b. later nogmaals.
E
gute Musikzusammenstellung
Egon_das_Schaf. 22.01.2012
Einsteigerfreundlich und daher auch gut zum üben, das einzigste was die Sache noch perfeckter machen würde währe eine weitere Cd bei der nur die Gitarrensounds enthalten sind, ihr wisst schon, damit man nicht immer den Kammeraden mit der Gitarre anrufen muß :)
bewerking
0
0
Evaluatie melden

Evaluatie melden