Rycote Windshield WS 4 Kit XLR-5F

3

Modulair windscherm setBestaande uit:

  • 1x WS 4 windscherm geschikt voor microfoons van 246 - 280 mm lang
  • 1x suspension medium (XLR-5F) 68 DUO
  • 1x WJ 4 windjammer
  • 1x Connbox CB4 (XLR-5F)
  • 1x pistoolgreep
  • 1x statiefadapter en XLR-houder MKII
  • Geschikt voor Sennheiser MKH 418 en Rode NT4
  • Ry-086068
Leverbaar sinds November 2014
artikelnummer 352697
verkoopseenheid 1 stuk
Component type Windshield System
€ 649
alle prijzen incl. btw
direct leverbaar
direct leverbaar

Dit product is op voorraad en kan direct verzonden worden.

Informatie over de verzending
Gratis verzending verwacht tussen Dinsdag, 2.04. en Woensdag, 3.04.
1

3 Klantenbeoordelingen

5 / 5

U moet ingelogd zijn om producten te evalueren.

Note: Om te voorkomen dat evaluaties gebaseerd zijn op roddel, geruchten of heimelijke advertentie staan wij op onze website alleen evaluaties toe van daadwerkelijke gebruikers die het geevalueerde product bij ons gekocht hebben.

Na inloggen vindt u alle producten die u kunt evalueren ook onder “Product evalueren” in uw klantencentrum.

afwerking

2 Recensies

google translate de
Helaas is er een fout opgetreden, probeert u het a.u.b. later nogmaals.
MS
Teuer, aber verdammt gute Verarbeitung
Matthias Sabelhaus 05.05.2016
Ich bin eigentlich Fan von Sennheiser-Produkten. Doch statt einem Windschutzkorb von Sennheiser habe ich mich lieber für meine Dreharbeiten in unterschieldlichsten Situationen für ein Rycote-Windkorb entschieden. Der Preis ist deutlich höher, nur lohnt sich meiner Meinung nach die Invesition. Durch meine Arbeit als Rucksackproduzent müssen Windkörbe bei mir viel aushalten. Schmutz, Wind, viel zu voll gepackte Reisekoffer. Einen Sennheiser-Windschutz habe ich schon mehrfach beschädigen können. Bei meinem Rycote Modular Windshield WS 4 Kit ist mir das bisher noch nicht gelungen. Das Ding hält verdammt viel aus und gegenüber Sennheiser ist das Mikro in der Halterung wesentlich besser fixiert. Ich bin sehr zufrieden.
afwerking
2
0
Evaluatie melden

Evaluatie melden