Roth & Junius BSB-02 3/4 BL Bass Soft Bag

26

Tas voor Contrabas

  • Voor 3/4-contrabas
  • Goed gevoerd en zeer robuust
  • Opgenaaide accessoirevakken voor strijkstok en bijbehoren
  • Ritssluiting
  • Rugzakbanden
  • Handgreep
  • Kleur: Donkerblauw

Interne afmetingen:

  • Bovenste ronding: 55,5 cm
  • Onderste ronding: 70,8 cm
  • Bodylengte: 123 cm
  • Totale lengte: 192,5 cm
  • Hoogte bij de brug: 46 cm
Leverbaar sinds Juli 2013
artikelnummer 301387
verkoopseenheid 1 stuk
Size 3/4
Backpack strap Yes
Carrying Handle Yes
Padding 20 mm
€ 179
alle prijzen incl. btw
direct leverbaar
direct leverbaar

Dit product is op voorraad en kan direct verzonden worden.

Informatie over de verzending
Gratis verzending verwacht tussen Woensdag, 20.03. en Donderdag, 21.03.
1

26 Klantenbeoordelingen

4.8 / 5

U moet ingelogd zijn om producten te evalueren.

Note: Om te voorkomen dat evaluaties gebaseerd zijn op roddel, geruchten of heimelijke advertentie staan wij op onze website alleen evaluaties toe van daadwerkelijke gebruikers die het geevalueerde product bij ons gekocht hebben.

Na inloggen vindt u alle producten die u kunt evalueren ook onder “Product evalueren” in uw klantencentrum.

hanteerbaarheid

stabiliteit

afwerking

15 Recensies

A
Roth & Junius
Anoniem 06.10.2016
Heb deze contrabashoes gekocht omdat koffer moeilijk hanteerbaar is in verband met grootte en gewicht.
Prima hoes met handige grepen zodat de contrabas goed is mee te nemen. Mijn driekwart past er goed in.
Dik gewatteerd zodat de bas onder normale omstandigheden goed beschermd is.
hanteerbaarheid
afwerking
stabiliteit
0
0
Evaluatie melden

Evaluatie melden

google translate gb
Helaas is er een fout opgetreden, probeert u het a.u.b. later nogmaals.
M
Great resonable price case
Marianne7 06.11.2017
Bought for transporting a music uni bass around. Nice colour which helps it stand out. Very well padded and loads of pockets, not just for bow but music on front and back.

Haven't tried it in the rain as of yet but if I have any issues will update.
hanteerbaarheid
afwerking
stabiliteit
0
0
Evaluatie melden

Evaluatie melden

google translate de
Helaas is er een fout opgetreden, probeert u het a.u.b. later nogmaals.
E
Sehr schöne und praktische Tasche für meinen KontraBass!
Eis@Bär 16.11.2018
Sehr schöne Tasche, super Verarbeitung und ausreichend Platz für jegliches Zubehör für unterwegs. Der Kontrabass liegt sehr gut in der Tasche und kann so ideal und sicher Transportiert werden. Die Tasche liefert platz für mindestens einen Kontrabassbogen, zwei zusätlichen kleineren Taschen für Stimmgerät, Stimmgabel, externes Piezomikrofon, Kolofonium, etc...und am Rücken eine große Notentasche! Außerdem gibt es ausreichend auf jeder Seite der Tasche 2 Griffe und vorne auch noch einen um den Kontrabass auch einmal in engen treppenhäusern oder gängen gut und sicher anheben zu können. Ich bin sehr zufrieden und würde die Tasche sofort wieder kaufen. DAnke Thomann. :)
hanteerbaarheid
afwerking
stabiliteit
0
0
Evaluatie melden

Evaluatie melden

google translate de
Helaas is er een fout opgetreden, probeert u het a.u.b. later nogmaals.
JB
Seht gute Bass Hülle zu fairem Preis
Jo Bass 29.09.2020
Ich habe nun schon die zweite Roth und Junis Kontrabass Hülle. Ich bin Profi Bassist und brauche die Hülle daher sehr oft.
Leider ist bei meiner ersten Hülle der Reissverschluss kaputt gegeangen und ich konnte die Tasche "wegwerfen". Einer neuer Reißverschluss hätte mehr als die ganze Hülle gekostet.
Insgesamt aber ein tolles Produkt. Passt genau auf meinen Kontrabass. Gute Taschen und ein hervorragendes Tragesystem, das die Rückengurte direkt in die Basstasche vernäht hat.
Sehr gutes Produkt zu einem fairen Preis!
hanteerbaarheid
afwerking
stabiliteit
0
0
Evaluatie melden

Evaluatie melden