Kwaliteit!
Roelofski 25.02.2020
Het Roland KT-10 Kick Trigger Pedaal heb ik sinds 4 maanden in gebruik, zowel tijdens repetities als live-optredens.

Mooie vormgeving, zeer stevige constructie (wat je dan wél terug ziet in het gewicht), en uitstekende triggering. Het speelgevoel komt aardig in de buurt van een akoestisch bassdrum-pedaal. Ik gebruik het samen met andere Roland spullen (TD-20KX), en wat mij betreft is het een kwaliteitsproduct wat tot nu toe prima werkt.

Let er wél op dat het pedaal (uiteraard) niet geruisloos is! Maar dat geldt voor bijna alle elektronische drumspullen.
Ondanks de stevige rubberen noppen onder het pedaal, heeft deze wel de neiging om te verschuiven op gladde vloeren. Om verschuiven van het pedaal te voorkomen, adviseer ik je om de draaipennen uit te draaien zodat deze zich vastzetten in het drumtapijt. Een andere optie: velcro onder het pedaal bevestigen.

De levering door Thomann was snel en correct.

Sandjai 17.03.2022
Veel beter dan de KT9,veel aandacht geven aan vele aspecten.

Solide pedaal
Manf. 24.01.2020
Solide pedaal. Kwalitief van zeer goede kwaliteit. Tiggering is goed.
Schuift niet over de vloer, goed instelbaar. Build like a tank.

Mike55 01.12.2019
Goede verpakking en snel geleverd