b
GK Kit GT3
baldu 17.10.2018
Deze kit moet nog ingebouwd worden in je gitaarbody.
Positief: na inbouw goed te gebruiken samen met de Roland Gitaarsynthesiser
Negatief:
1. kabels moeten soms verlengd worden als de pcb afhankelijk van de constructie van de gitaar wat ver weg is van de ingangsstekker. Er zijn geen losse stekkertjes leverbaar dus moet alles met soldeerverbindingen aan elkaar [breukgevoelig]
2. de ingangsstekker 13 polig is verbonden met een printmodule waarvoor je een gat in de body moet frezen. Beter zou het zijn geweest een metalen stekker-input te leveren die verder in de body verbonden kan worden met die printmodule door tussenplaatsen van een draadboompje.
3. Als er iets stuk gaat van deze kit zijn er geen spare parts leverbaar en moet een nieuwe kit gekocht worden.
4. De aansluiting van de bedrading aan de pickup is erg fragiel, de kans dat iemand die niet zo heel handig is een verbinding verbreekt is reeel.

TB
Tom Blond 09.12.2020
Even knutselen maar alles werkt perfect!