Klantencentrum login

• geluid
  • afwerking
Prima microfoon
Neurotica, 05.09.2018
Prima microfoon, warm maar neutraal geluid en voelt kwalitatief stevig aan. Plopscherm is ook handig, maar ik zou deze graag nog wat dichter op de microfoon kunnen plaatsen. Soms wil je namelijk echt dat dicht op de microfoon geluid en dat is met deze set wat lastiger. Desalniettemin een prima set voor het geld, perfect voor goede zang opnames en hopelijk ook voor andere instrumenten, maar dat laatste moet ik nog testen.
Rapporteer een evaluatie…

Bent u van mening dat deze evaluatie om een of andere reden onjuist of onacceptabel is?

Rode NT-1A
Romanx, 21.05.2017
Bought this as my first condenser microphone for vocals.
the audio quality is great as expected and the included shock mount and pop filter are very useful especially if you do not have any already and are high quality.

The microphone is quite bright, so perhaps not ideally suited for deep male voices and the shock mount-pop filter assembly although good quality are very heavy, so make sure you have a good microphone stand to put it on.

an all round great microphone for just the right price, the warranty can also be extended to 10 years if you register the microphone on their website.

Uitstekende kwaliteit
Mirach, 22.02.2020
De microfoon gebruik ik om kwalitatieve opnames van (akoestische) band repetities te maken, Ik was positief verbaasd over de geluidskwaliteit. Ik verwachtte een goed product, maar met vooral opnames met een vrouwenstem kreeg ik met de Rode een beter resultaat dan met mijn AT en AKG groot membraan microfoons. Ik ben minder te spreken over de shockmount. De XLR ingang van de microfoon is zeer strak. De Pro Snake en Cordial XLR kabels krijg ik er niet op aangesloten, wel - met moeite - de door Rode bijgeleverde kabel. In cimbinatie met de shockmount, waarop de microfoon wordt vast geschroefd, is het een lastig en tijdrovend karwei de microfoon op te zetten.

afwerking
Beste allround mic voor home studio
Token, 24.05.2021
Als je een home studio wilt en je hebt maar budget voor 1 mic, maar je wilt zowel vocals, gitaar als andere dingen opnemen, dan is dit de ideale mic. Hij is eigenlijk overal wel goed in en levert een mooie geluid, niet te schel, wel helden en gedefinieerd.

Helemaal goed
Lena Marguerite, 19.10.2020
Alleen maar goede opmerkingen bij deze microfoon. Alles ziet er goed uit, doet het goed en zorgt voor een goed geluid. Zeker een aanrader!

afwerking
ongelooflijke goede mic voor een bizar lage prijs
crazy stixman, 09.07.2020
ik ben overtuigd dat goede apparatuur niet perse duur moet zijn! dit is een goed voorbeeld van een helegoede mic voor een zeer schappelijke prijs...

afwerking
Rode NT1-A maakt z'n reputatie waar!
05.12.2016
Deze microfoon maakt z'n reputatie waar. Hij bevat een geweldig helder geluid voor vocals en akoestische gitaar. Ontzettend weinig ruis. De microfoon is ontzettend solide en ziet er professioneel uit. Als je de microfoon registreert bij Rode wordt de garantie uitgebreid tot 10 jaar.

Ook de meegeleverde shock mount, pop filter en kabel zijn van goede kwaliteit.

Hiervoor nam ik wel eens wat op met een Behringer C-1. Het verschil is nacht en dag. Ik ben ontzettend blij dat ik iets meer heb geïnvesteerd in deze microfoon. 100% de moeite waard.

Bijzonder goed geluid
Tyne, 10.03.2019
Ongelooflijk goede kwaliteit voor deze prijs.

Goede microfoon
22:22, 29.05.2017
Het is een relatief goedkope microfoon maar doet zeker de job voor het geld. Perfect voor je home studio en het is plug and play. Lekker muziek maken.

afwerking
Goede en mooie microfoon.
Henri4509, 11.01.2015
Heb nog niet veel ervaring maar microfoon klinkt voor mij goed.
Goede prijs/kwaliteit verhouding
uitstekende service en snelle levering van Thomann. Ben tevereden.

Rode NT1-A Complete Vocal Recording

€ 166
alle prijzen incl. btw
Direct uit voorraad leverbaar
Direct uit voorraad leverbaar

Dit product is op voorraad en kan onmiddellijk verzonden worden.

Informatie over de verzending

Gratis verzending verwacht tussen Dinsdag, 28.09. en Woensdag, 29.09.

Uw contactpersoon
Tel: +49-9546-9223-30
Fax: +49-9546-922328
Online experts
Large Diaphragm Microphones
Large Diaphragm Microphones
They pick up any sound! In this guide, we have tracked down the most popular condenser microphones for you.

Downloads

Video