Remo 16" Skyntone Coated

7

Remo Drumvel

  • Enkel-laags
  • 8-mil Mylar-film
  • De Skyntone-vellen zijn geschikt voor gebruik op de snaredrum voor zowel concert- als drumset-toepassingen
  • Met minimale attack en gecontroleerde hoge frequenties hebben de Skyntones een erg warm geluid, zelfs bij gebruik op stalen snaren
  • Dit maakt ze ideaal voor live optredens in concertzalen waar "normale" metal snaren vaak te scherp en blikkerig klinken
  • Op de drumset bieden de Skyntones bij hogere Tuning een warm gecontroleerd geluid met een uitstekend oppervlak voor brushing
  • SK-0016-00
Leverbaar sinds December 2011
artikelnummer 272021
verkoopseenheid 1 stuk
Colour White
Type Of Head Single Ply
Finish Textured, Coated
Damper Ring No
Dot No
€ 37
Incl. btw plus € 5,90 verzending
direct leverbaar
direct leverbaar

Dit product is op voorraad en kan direct verzonden worden.

Informatie over de verzending
Levering verwacht rond Maandag, 29.04.
1

7 Klantenbeoordelingen

4.7 / 5

U moet ingelogd zijn om producten te evalueren.

Note: Om te voorkomen dat evaluaties gebaseerd zijn op roddel, geruchten of heimelijke advertentie staan wij op onze website alleen evaluaties toe van daadwerkelijke gebruikers die het geevalueerde product bij ons gekocht hebben.

Na inloggen vindt u alle producten die u kunt evalueren ook onder “Product evalueren” in uw klantencentrum.

geluid

afwerking

5 Recensies

google translate de
Helaas is er een fout opgetreden, probeert u het a.u.b. later nogmaals.
m
Die wunderbare Alternative
maceo 15.03.2012
Ich liebe Vintage Drums und spiele auf den Toms und Bassdrum Kalbfelle (Earthtone). Auf der Snare bevorzuge ich wegen der Stimmstabilität jedoch synthetische. Bis anhin war für mich das Remo Fiberskyn die Lösung. Jedoch hatte ich stets grosse Probleme mit der Haltbarkeit. Die Beschichtung der Fiberskyn ist bekannt dafür, dass sie sich gerne von der Trägerfolie löst. Die Skyntones halten nach erstem Eindruck länger, sehen besser aus und klingen nach meiner Meinung erst noch besser. Sehr sensitiv, Im Randbereich wunderbare Obertöne und in der Mitte kontrolliert trocken.

Bis jetzt das beste Fell für meine Roundbadge Snare! Feine Sache!
geluid
afwerking
8
0
Evaluatie melden

Evaluatie melden

google translate de
Helaas is er een fout opgetreden, probeert u het a.u.b. later nogmaals.
r
Teuer, aber gut!
rimshot60 16.03.2012
Ich habe ein 14" Skyntone auf meine 6,5 PREMIER Holz Snare aufgezogen und bin mit dem Ergebnis sehr zufrieden. Weicher, relativ obertonarmer Klang, gut verarbeitet und gut zu stimmen. Natürlich klingt es nicht wie Naturfell, ist halt Plastik, aber die Naturfelle sind eben auch ein ganzes Stück teurer.
Bin am überlegen, das ganze Set damit auszurüsten. Habe inzwischen Studioaufnahmen damit gemacht und bin sehr zufrieden mit dem Sound. Weich und vintage.
geluid
afwerking
5
0
Evaluatie melden

Evaluatie melden