Klantencentrum login

• 1
4.7 /5
  • afwerking
afwerking
Lekker goedkoop en tóch goed
Edwinvanderputten, 12.02.2019
Korte kabeletje, erg handig om er een paar bij de hand te hebben in studio en op het podium! De pluggen zijn degelijk en het kabeltje werkt goed, ik hoor geen storing of iets dergelijks.

Prima koop dus, veel kwaliteit voor weinig geld!
Rapporteer een evaluatie…

Bent u van mening dat deze evaluatie om een of andere reden onjuist of onacceptabel is?

TOP PATCH KABEL
zeebee, 07.04.2021
HELEMAAL NIKS MIS MEE ALS PATCH KABEL

Top kwaliteit
de Man AV, 11.02.2020
Het eigenmerk van Thomann heeft een perfecte afwerking en met een zuster merk van Neutrik past dit altijd in het budget.
de Man AV

Solide kabel+stekker
Magnus O, 10.10.2020
Prima kwaliteit, voelt solide aan en hele degelijke stekkers.

Goeie kabel
Sander's Stem, 13.03.2021
Niet duur en werkt goed

afwerking
Lekker dikke kabel en die pluggen zijn echt net zo goed als neutriks. Gewoon kopen deze!
Weerman John Bernard, 30.08.2017
Extra rubber laagje 'anti knik' op de plek waar de kabel de plug ingaat voelt ERG goed. Wou dat al mij kabels dit hadden.

Goed
Daan de Pagter, 18.08.2018
ik gebruik hem om mijn Line 6 Helix aan mijn audio interface te verbinden.
Positief:
- goede prijs
- goede kwaliteit
Negatief:
niets

zwart
goon326, 08.01.2019
mooie kabel, fijn om te rollen, en zeer mooie connectoren. Ik ben benieuwd hoe lang ze het volhouden. Goede prijs kwaliteit verhouding.

afwerking
Mooie kabel voor weinig geld
Jeremydv, 25.11.2018
Top kabel prima connectoren en mooi dat hij bij de connectoren nog even een stukje verstevigd is voor het buigen van de kabel

pro snake TPM 1,0

€ 5,10
Incl. btw plus € 2,50 verzending
Direct uit voorraad leverbaar
Direct uit voorraad leverbaar

Dit product is op voorraad en kan onmiddellijk verzonden worden.

Informatie over de verzending

Verwachte verzenddatum: Vrijdag, 24.09.

Uw contactpersoon
Tel: +49-9546-9223-35
Fax: +49-9546-9223-24
Tel: +49-9546-9223-30
Fax: +49-9546-922328
Cables
Cables
Cables and plugs connect our valuable equipment, yet we often don't oay the the attention they deserve
Microphone accessories
Microphone accessories
The right accessories bring out the best in your microphones. Find out what’s available and what you can do with it!
Drum Mics
Drum Mics
Miking up and recording a drum kit is a fairly complicated procedure, and this can apply equally to choosing the right mics for the job.

Test Conclusie: