L
Zeer handige en eas-to-use humidifier systeem
Liselore 12.09.2022
Ik was een lange tijd al op zoek naar een goed humidifier systeem voor mijn Taylor gitaar. Na wat research te doen kwam ik op dit product uit, and I gotta say: works for me.

Je hoeft zelf eigenlijk niks actief te ondernemen om de omgeving van je gitaar optimaal te houden. Het enige dat je moet doen is de zakjes in je klankgat en aan de headstock leggen (als je je gitaar in een kist zou bewaren), en de rest gaat vanzelf!

D'addario heeft een heel innovatief humidifier systeem gemaakt dat fijn werkt. De zakjes blijven bij mij 4 tot 5 maanden goed, daarna is al het vocht opgenomen en kan je een hervul-pakketje kopen.

Het enige dat ik al eens heb meegemaakt is dat er 1 zakje wat beschadigd was en er dus al wat vocht ontsnapt was, maar geen water! De zakjes zelf zijn dus goed in design want er is in al deze maanden nog niks in mijn klankgat van water gelopen. Daar was ik in het begin wat bang voor, maar D'addario heeft over deze humidifier duidelijk goed nagedacht aan zowel gebruiksvriendelijkheid als veiligheid voor de instrumenten!

open is open
Paul926 24.02.2019
Op zich een goed product, de gitaar voelt zich als een 'pig in shit' in z'n koffertje. En de eigenaar voelt 'peace of mind'. Maar laatst waren opeens m'n klankgatzakjes klef geworden. Het headstock-exemplaar niet. Dan moet er een nieuwe verpakking geopend worden, maar ik had alleen maar twee van de drie zakjes nodig - maar die derde is dan ook geopend. Verspilling, mensen! Van grondstoffen en van mijn geld!