w
Verbazend veel functionaliteit voor de prijs
wezelsmid 07.07.2022
Ik had een MIDI-controller met 88 toetsen nodig (als iemand die te veel piano heeft gespeeld), en kwam bij deze Nektar Impact LX88+ uit.

De toetsen zijn oké, niets speciaals maar ook niet te licht. Ze maken wel wat geluid als er hard op gespeeld wordt, wat opzich te begrijpen is gezien het hele keyboard niet bepaald zwaar is.

Voor een keyboard met 88 toetsen is het formaat van het keyboard aangenaam, zeker niet te groot ondanks alle extra sliders, pads en (draai)knoppen. Qua hoogte past het precies onder mijn bureau, wat erg helpt met het opbergen.

De integratie met mijn DAW (Reaper) en VST-instrumenten is eenvoudig in te stellen, en erg handig. Veel van de knoppen, sliders and pads zijn ook erg flexibel qua functionaliteit, al is de bediening en instelling ervan niet bepaald intuitief, zelfs met de handleiding erbij.

Na ruim 3 jaar werkt het keyboard nog steeds helemaal naar behoren. Al met al, verbazend veel functionaliteit voor de prijs, en een prima instap-model.

t
Prima ding
totojwz 27.02.2024
Voor de prijs een zeer goede aankoop, toetsen voelen wat goedkoop, maar ja wat verwacht je voor dat geld, ik ben er blij mee