Mooie slagplaat
MikeLW 19.02.2019
Enigszins verrast haalde ik deze slagplaat uit de doos, de kleur is veel donkerder dan ik had verwacht ! Er is veel meer bruin dan geel/oranje in tegenstelling tot wat je zou verwachten aan de hand van de foto op deze site. Voor mij is dit geen probleem aangezien ik het wel mooi vind staan bij mijn donkere tele body, maar ik kan me voorstellen dat dit kan tegenvallen voor mensen.

Wat betreft de gaten in de slagplaat, deze komen niet goed overeen met de standaard maten van een telecaster. maar liefst 3 gaten heb ik bij moeten boren, en ook de gaten naast het gat voor de hals pickup waren niet aanwezig dus die heb ik ook zelf moeten boren.

Enigszins teleustellend dus, maar na enige aanpassing ben ik wel tevreden met de looks.