Mooer The Wahter Classic Wah Pedal

Levering zonder verzendkosten tot ongeveer Woensdag, 24.04.
JohnSchaaf 24.03.2018
Goed klinkende wah en degelijk gebouwd. Het in en uitschakelen werkt heel anders dat ik gewend ben, door druk van je voet of twee keer tikken. Op zich werkt dat goed maar je moet genoeg druk uitoefenen óf de stand gebruiken dat je twee keer tikt om in en uit te schakelen.

Voor mij was dat reden de wah te retourneren. Ik speel vrij licht, dus in modus 1 schakelt hij steeds in en uit tijdens het spelen en omdat ik nogal snel moet wisselen tussen slag, solo, wel of geen wah is twee keer tikken nogal lastig te coordineren.

Dus een Dunlop mini wah besteld. Ik ga er vanuit dat die vergelijkbaar werkt als de normale Dunlop op mijn grote pedal board (deze was voor de repetitieruimte en thuis).

Dus prima wah als deze bediening je bevalt en het voelde aan als een duurzaam apparaat.

m
Prima dingetje
moos2610 01.02.2018
Handig, mooi geluid en het ontbreken van een switch is fantastisch. Nooit meer misklikken of niet weten of hij aan of uit is. Kortom: aanrader.