Mollenhauer DE-1101D Denner Edition

4

Sopraanfluit naar Jacob Denner

  • Handgemaakt individueel instrument
  • 442 Hz
  • Materiaal: satinwood
  • Historisch gebeitst
  • Door meesterhand vormgegeven windkanaal
  • Sterk ondersneden toongaten
  • Duimgathuls
  • Afgeronde en gepolijste snavel
  • Schroefbevestiging
  • Incl. accessoires
Leverbaar sinds Mei 2016
artikelnummer 385656
verkoopseenheid 1 stuk
Material Satinwood
Double Holes Yes
€ 849
alle prijzen incl. btw
direct leverbaar
direct leverbaar

Dit product is op voorraad en kan direct verzonden worden.

Informatie over de verzending
Levering zonder verzendkosten tot ongeveer Vrijdag, 26.04.

4 Klantenbeoordelingen

5 / 5

U moet ingelogd zijn om producten te evalueren.

Note: Om te voorkomen dat evaluaties gebaseerd zijn op roddel, geruchten of heimelijke advertentie staan wij op onze website alleen evaluaties toe van daadwerkelijke gebruikers die het geevalueerde product bij ons gekocht hebben.

Na inloggen vindt u alle producten die u kunt evalueren ook onder “Product evalueren” in uw klantencentrum.

respons

features

geluid

afwerking

3 Recensies

google translate de
Helaas is er een fout opgetreden, probeert u het a.u.b. later nogmaals.
A
Super !!!!!!
Aloha 06.01.2021
Manche sagen Mollenhauer nach, dass sie es nicht hinbekommen würden hochwertige Flöten zu bauen. Ich kann das mit dieser Flöte nicht nachvollziehen. Ich habe KÜNG, Huber und Möck - diese Flöte von Mollenhauer ist ein richtiger Herzöffner. Schöner, weicher und barocker Klang in allen Tonlagen.
Macht wirklich Spaß mit diesem edlen Stück.
features
geluid
afwerking
respons
2
0
Evaluatie melden

Evaluatie melden

google translate de
Helaas is er een fout opgetreden, probeert u het a.u.b. later nogmaals.
T
Telefrau 21.06.2018
Ich wollte gerne für solistische Auftritte eine neue Sopranflöte haben. Diese Denner-Flöte erfüllt genau meine Erwartungen. Sie spricht sehr leicht an, ist in der Intonation sauber, hat einen strahlenden Klang und klingt auch im Zusammenspiel mit einem Orchester sehr schön. Etwas Negatives kann ich jetzt nach 6 Wochen noch nicht bemerken, ich hoffe, dass die Flöte sich
auch nach der Einspielzeit bewährt. Ich habe jetzt
wieder richtig Lust zum Üben bekommen.
features
geluid
afwerking
respons
2
0
Evaluatie melden

Evaluatie melden