Mollenhauer 5959 Elody Alto Cherry

2

Altblokfluit

De Elody kan op twee manieren worden gespeeld: zijn zuivere akoestische klank is overtuigend en maakt het instrument tot een moderne harmonische altblokfluit die universeel voor alle muziekstijlen kan worden gebruikt. Daarnaast is elke Elody uitgerust met een onopvallende ingebouwde pickup. Door middel van een speciale meegeleverde aansluitkabel kan het worden aangesloten op gangbare effectapparatuur en geluidsversterkers.

  • Toonbereik: e1 - es4
  • Stemtoon: a' = 442 Hz
  • Houtsoort: kersen
  • Met E-voetstuk en drievoudige klep E/F/F#
  • Hoogglans gelakt
  • Incl. koffer en accessoires
Leverbaar sinds Juni 2017
artikelnummer 415440
verkoopseenheid 1 stuk
Material Cherry
Double Holes Yes
Keys Yes
€ 2.598
Gratis verzending en incl. btw.
In 2-3 weken beschikbaar
In 2-3 weken beschikbaar

Dit product verwachten we binnenkort op voorraad en kan dan direct worden verzonden.

Informatie over de verzending
1

2 Klantenbeoordelingen

5 / 5

U moet ingelogd zijn om producten te evalueren.

Note: Om te voorkomen dat evaluaties gebaseerd zijn op roddel, geruchten of heimelijke advertentie staan wij op onze website alleen evaluaties toe van daadwerkelijke gebruikers die het geevalueerde product bij ons gekocht hebben.

Na inloggen vindt u alle producten die u kunt evalueren ook onder “Product evalueren” in uw klantencentrum.

respons

features

geluid

afwerking

1 Recensie

google translate de
Helaas is er een fout opgetreden, probeert u het a.u.b. later nogmaals.
AS
Erwartungen erfüllt
Arno S. H. 26.07.2018
Da mir wichtig war, eine Elody zu haben, die auch wie eine Flöte aussieht, habe ich mich für die Cherry-Variante entschieden. Der Aluminiumkoffer (Leergewicht 2,6 kg, 67 x 17 x 12 cm), in dem das Instrument geliefert wird, ist mir zu schwer, zu auffällig und zu unhandlich. Die Flöte wird daher in einem Etui für eine Tenorblockflöte transportiert. Anders als herkömmliche Flöten ist ja die Elody auf der Ober- und Unterseite nur leicht gebogen. Deswegen hatte ich am Anfang einige Schwierigkeiten, die Löcher zu schließen.
Sonst ist alles super. "Unplugged" ist die Elody eine gute Altflöte. Besonders die hohen Töne sprechen sehr gut an. Wenn man das Instrument an einen Verstärker anschließt, stehen einem natürlich sehr viele Möglichkeiten der Klangmanipulation offen. Das tiefe "e" habe ich noch nicht gebraucht. Ansonsten verleitet mich die Flöte oftmals auch, einfach zu improvisieren.
features
geluid
afwerking
respons
6
1
Evaluatie melden

Evaluatie melden