Millenium MS 2002 Mic Stand

• stabiliteit
  • afwerking
goedkoop alternatief voor K&M
NickBek, 26.04.2021
voor het geld een erg goed alternatief voor de bekende K&M statieven. Misschien blijven deze statieven minder lang goed maar voor mensen met een klein budget zou ik deze zeker aanbevelen.
Rapporteer een evaluatie…

Bent u van mening dat deze evaluatie om een of andere reden onjuist of onacceptabel is?

Bruikbaar!
15.12.2016
Ik heb een voorzolder waar mn drumstel staat, gitaarstack en een basstack. Het is puur hobby en voor het recorden ervan zet ik een aantal korte statieven met microfoons weg.
1 voor gitaar,1 voor bass, top en bottom snare, hihat, ride.

Dit statief is geen hoogvlieger. En zeker als ik vaak zou moeten inpakken, verzetten, verstellen, transporteren en nog meer zou ik deze nooit kopen. Ik heb altijd met K&M gesjouwd en er zijn gewoon geen betere...
Maar hee, het blijft over het algemeen op zijn plaats en mn zwaarste microfoons draagt ie prima. Dan hoef ik echt niet zoveel meer geld uit te geven!

Pluspunten:
- Prijs! Doe jezelf een lol in een vaste opstelling en geef je geld liever uit aan goede microfoons en kabels!
-Stabiel genoeg. Langere statieven zou ik trouwens niet van deze kwaliteit adviseren.

Minpunten:
-de greep draait me iets te snel door voor het vastzetten van de hoogte. Deze is daarom sneller te torderen als ik zou willen.
-Je moet oppassen dat er onverhoopt niet een opvuldopje uit de buis valt, die voorkomt dat je met de stelschroef de buis minder rond maakt
-Gewicht, wat dan ook weer een minpunt is, dat kost je duurzaamheid... Denk ik.

Al met al: Bruikbaar! Zal wel niet het eeuwige leven hebben. Voor die paar knaken zeg ik ja:)

best ok
Spraypaint, 15.11.2020
Handig om kleinere statieven te hebben. Bijvoorbeeld voor versterkers.
Ik gebruik er twee van deze in een vaste opstelling in de studio. Hiervoor zijn ze echt ok.
Ik zou deze nooit op tour willen meenemen, daarvoor kan je best een duurder model kopen.
Maar als vast laag statief dat je niet elke dag moet verstellen zijn deze best ok.

22.09.2015
Prima statief!
Had van wat dikke metaal mogen zijn en ook denk ik dat de aanwezige plastic onderdelen het in een live situatie niet heel lang volhouden.
Dat gezegd voor het geld, is het een prima statief en in de studio kun je er denk ik jaren plezier van hebben.

Doet wat ie moet doen
MJL , 05.08.2018
Klein, handzaam standaardje. Ik twijfel een beetje hoe lang deze het volhoud als ik hem om de haverklap van positie zou veranderen maar dat is niet van toepassing. Maar als je hem neerzet en er verder vanaf blijft, is er echt niets mis met dit ding.

afwerking
Cheap stand that will do the job.
04.02.2016
I primarily use this stand in recording situations. It has held up for over 5 years and is easy to use and quite well built considering the price.

+Price
+Stable

-Plastics might not be up to very intensive (live) use.

Goed budgetstatief
21.01.2017
Over het algemeen best een goed statief.
Staat zeer stabiel. Afwerking is vrij robuust, aan sommige componenten zie je dat er bespaard is. Mij stoort dit niet meteen, ik gebruik hem dan ook enkel voor thuis wat op te nemen. Er is maar 1 minpuntje aan dit statief. De verticale schroef waarop de arm bevestigd is, is moeilijk vast te draaien waardoor het statief soms de neiging heeft van een beetje te draaien rond zijn as. Dit is natuurlijk wel snel te verhelpen met een stukje tape maar dit is wel de reden waarom ik het niet live zou gebruiken tenzij er geen andere optie is.

afwerking
Goede stand voor de prijs
JFJ , 12.03.2018
Voor de prijs een heel goede stand. Ik zou er niet op vertrouwen als ik hem steeds zou moeten verstellen, want de kwaliteit van de klemmen is naar de prijs. Voor gebruik in de home studio echter een uitstekende koop!

fijne standaar
tptWally, 30.12.2019
Dit is een fijne standaard die je kan gebruiken voor bv een saxofonist. Let goed op de maten die je nodig hebt.

Prima microfoon standaard
Huijsman, 08.12.2018
In prima microfoonstandaard om mijn gitaarspel mee op te nemen. Goed afstelbaar op de beste hoogte terwijl ik zit te spelen. Net onder de muzieklessenaar waarop mijn bladmuziek staat

Millenium MS 2002 Mic Stand

€ 15,90
Incl. btw plus € 2,50 verzending
Direct uit voorraad leverbaar
Direct uit voorraad leverbaar

Dit product is op voorraad en kan onmiddellijk verzonden worden.

Informatie over de verzending

Levering ongeveer tussen Woensdag, 23.06. en Donderdag, 24.06.

Dit product sharen
Uw contactpersoon
Tel: +49-9546-9223-35
Fax: +49-9546-9223-24
Online experts
Microphone accessories
Microphone accessories
The right accessories bring out the best in your microphones. Find out what’s available and what you can do with it!
Online experts
Drum Mics
Drum Mics
Miking up and recording a drum kit is a fairly complicated procedure, and this can apply equally to choosing the right mics for the job.

Test Conclusie:
(1)
iZotope Community Appreciation Bundle

iZotope Community Appreciation Bundle (ESD); plug-in bundle; contains 11 essential tools for audio editing and creative music production; consists of Nectar Elements, Neutron Elements, Ozone Elements, RX Elements, BreakTweaker, Stutter Edit 2, Iris 2, Trash 2 as well as Exponential…

(3)
DSM & Humboldt Simplifier DLX Amp/Cab Sim

DSM & Humboldt Simplifier Deluxe Amp/Cab Simulator; Effects Pedal for Electric Guitar; Pre-Amp, Power-Amp and Cab-Simulator; all Analog 0 Watt Dual Channel Amp, with Cab Simulator, multistage Reverb, and versatile connectivity options; All, in an extremely small format; 2 Studio…

XAOC Devices Moskwa II

XAOC Devices Moskawa II; Eurorack module; 8 Step Rotosequencer; 8 steps, each with CV control knob and on/off button; for each step programmable functions like slew (portamento), slew probability, gate/trigger probability; up to 8 gate/trigger pattern programmable for each step;…

Casio CT-S1WE

Casio CT-S1WE Keyboard with Piano-Look - 61 touch-responsive keys, 64-note polyphony, AiX Sound Source, 61 sounds, Reverb, Chorus, Delay, DSP, Master EQ, Volume Sync EQ, connection to free Chordana Play For Keyboard App, Midi, transpose, metronome, midi record, headphone/line stereo…

Fender SQ Aff. Jazz Bass MN Black

Fender Squier Affinity Jazz Bass MN Black; Electric Bass, Affinity Series; Body: Poplar; Neck: Maple; Neck Mount: Bolt On; Neck Form: C; Fingerboard: Maple; Inlays: Black Dots; 20 Medium Jumbo Frets; Nut: synthetic Bone; Nut Width: 38,1 mm (1,5"); Scale:…

(3)
Quilter Superblock US

Quilter Superblock US, Solid State Pedalboard Amplifier for Electric Guitar; Three Classic US Amplifier voicings: 60 Tweed, 62 Blonde & 65 Black; comparable power to a 25-Watt Tube Amp when powered by the supplied PS-24 Power Supply or 1 Watt…

Fender Squier Affinity Strat HH IL BM

Fender Squier Affinity Stratocaster HH IL BM; e-guitar; body poplar; maple neck, C-shape; fretboard indian laurel; radius 241mm (9,5"); 21 medium frets; nut width 42mm (1,650"); scale 648mm (25,5"); pickups 2 ceramic humbucker; electronic 1x volume and 1x tone, 3…

Zhiyun WEEBILL-S Gimbal

Zhiyun WEEBILL-S Gimbal; Three-axis gimbal for DSLR and mirrorless system cameras; simple and safe handling thanks to new algorithms and stronger motors even for fast movements; compact dimensions make the gimbal the perfect companion for reportage and action shots; ergonomically…

Zhiyun Smooth Q3 Gimbal

Zhiyun Smooth Q3 Gimbal; professional 3-axis stabiliser for smartphones; integrated fill light with three brightness levels; gesture control and Smart Following for automated tracking of people in the field of view; panorama mode with "Magic Clone" function; ZY Cami app…

RAV Vast B/H Kurd red

RAV Vast2 B Kurd red edition, B2/ F#3, G3, A3, B3, C#4, D4, E4, F#4, A4, Handpans-inspired steel tongue instrument, 2mm Steel, diameter 51cm, hight 17cm, weight 5,9kg, incl. bag

XAOC Devices Ostankino II

XAOC Devices Ostankino II; Eurorack Modul; expander for Moskwa II sequencer (item 521036); expands Moskwa II with CV inputs for Random Play, Slew, Probability, Transpose, Range, Clock Rate, First Step, Last Step; oputput for the internal clock signal; individual gate…

Casio CT-S1RD

Casio CT-S1RD Keyboard with Piano-Look - 61 touch-responsive keys, 64-note polyphony, AiX Sound Source, 61 sounds, Reverb, Chorus, Delay, DSP, Master EQ, Volume Sync EQ, connection to free Chordana Play For Keyboard App, Midi, transpose, metronome, midi record, headphone/line stereo…

Geef feedback
Feedback Fout gevonden of wilt u feedback geven op deze pagina?

We kijken er naar uit om van u te horen en proberen elk probleem zo snel mogelijk op te lossen.