Millenium GW-Flex

Levering verwacht rond Vrijdag, 19.04.
Nielswil 01.07.2021
Geen idee hoe ze zijn, er zitten geen schroeven en moeren bij. Voor de 2e keer een berichtje gestuurd hierover, kijken wat het antwoord is.

d
het blijft een gok.
drumnbass 13.10.2019
Ik heb een paar van deze Mounts besteld en een paar deden het echt heel goed en waren zeer stabiel terwijl er ook een paar "rotte appels" tussen zaten. het blijft dus een beetje een gok maar voor deze prijs mag je daar niet echt over klagen denk ik. Degene die het deden zoals bedoeld ben ik zeer tevreden over en raad ik iedereen aan!

matige hangers,
Svdw 05.02.2018
matige hangers, scheurde meteen bij ophangen al.
gelukkig had ik er meteen twee aangeschaft, maar niet de beste keus als je je gitaar veilig wil ophangen.

J.Alberts 01.06.2020
2 besteld netjes en goed gemonteerd aan de muur. Volgende ochtend lag mijn gitaar met een grote kras op de grond, de naad was helemaal gescheurd bij de schroef.