1969 Klantenevaluaties
  • stabiliteit
  • afwerking
Stevige Stand.
Nick.W, 12.02.2019
Ik gebruik deze stand vooral voor optredens. Ik hoef dan niet bang te zijn dat deze beschadigd raakt want ik kan zo weer een nieuwe kopen.

wat ik wel aanraad is om een andere cymbal sleeve te kopen, de bijgeleverde is niet goed en slijt snel door. Waardoor ja kans hebt dat je cymbal een keyhole krijgt.

om een lang verhaal kort te maken. Raad ik deze stand zeker aan als je zoekt naar een stevig en betrouwbare cymbal stand.
Rapporteer een evaluatie…

Bent u van mening dat deze evaluatie om een of andere reden onjuist of onacceptabel is?

Gewoon keigoed en snel
Bowie the dog, 08.07.2019
Alle tot nog toe bestelde items voldoen na jaren nog steeds heel erg aan de verwachtingen.
Gewoon zo doorgaan en van mij uit zijn jullie nog steeds de beste van heel Europa.
Ik heb spullen van uiteenlopende aard zoals mixer dobro bekken en standaard bij jullie besteld in de loop der tijd en ze voldoen aan de door mij gestelde eissen.
Ga zo door!!!!

niet heel stevig
Quintensegers , 02.10.2019
de smalle as (boomstand) kan je niet goed vastzetten waardoor de cimbaal of iets dergelijk zichzelf verplaatst.

Alain Labrie, 11.11.2020
Dit is waarom ik niet per sé fan ben van Milenium. Sommige producten zijn fantastisch maar hier is er zoveel bezuinigd dat het een slecht product oplevert Stands moet stevig en betrouwbaar zijn. Deze zijn geen van beide helaas. Super licht dat wel, maar dat is niet wat je wilt in een studio, laat staan 'on stage'. Vastzetten is moeizaam en ze vallen snel om met een zware microfoon. Rommel naar mijn mening.

als een huis!
Drumframe, 22.07.2019
top product: Stabiel, stijlvol en professioneel.

hanteerbaarheid
Degelijkheid voor een acceptabele prijs
09.02.2016
Kort en bondig, deze stand is een degelijk alternatief voor de veel duurdere merken en doet er zeker niet voor onder.
Enige opmerking die er te maken is dat door de massief ijzeren boom het gewicht wel iets hoger ligt maar dat mag de pret niet drukken.
De afwerking is goed maar niet superluxe te noemen, maar dat is voor mij niet belangrijk zolang het product doet waarvoor het gemaakt is, en dat doet het.
Voor mij is het in ieder geval de aankoop waard geweest, low budget en toch voldoende kwalitiet, meer dan verwacht.

Best buy! (For me)
09.04.2016
A very nice boomstand, does not fall short compared to other popular brands, only the price is lower wich is a good thing!
It can hold my heavy 22" China cymbal with ease.
I will probably order another one soon.

Fijne standaard voor ride
28.11.2016
Door het lezen van eerdere reviews was ik erg huiverig voor de standaard, maar het heeft mijn verwachtingen overtroffen.

De standaard is erg stabiel, uniek voor vergelijkbare standaards in dezelfde prijsklasse. Dit maakt de standaard wel iets zwaarder.

De afwerking is iets lomper dan de duurdere modellen, die over het algemeen iets "vloeiender" overkomen. Ik vind dit zelf geen probleem, aangezien het alleen zichtbaar is bij het vervoeren en niet op het podium.

Enige nadeel wat ik zelf heb ervaren is dat de plastic "hoedjes" die ik gebruik van Gibraltar net te groot zijn, waardoor ze niet op de standaard gemonteerd kunnen worden. Kleinigheidje wat mij betreft, erg blij met de aankoop en ik zal ook zeker eenzelfde kopen indien nodig!

Stabiel en goed
Eszaza, 10.03.2018
Staat stevig, ziet er mooi uit. Een prima standaard voor een nette prijs.

Goed
Lil'Drummerboy, 29.09.2019
Zeer goed. Ook praktisch handig. Door de grip sporen op de galg kan hij ook zwaardere cymbals makkelijk houden.

Leuke bekken standaard
christian kloese, 28.11.2016
Ben erg blij met deze bekken standaards voor mijn drumstel

Goeie Boomstand!
26.03.2016
Handige Boomstand, prima prijs-kwaliteitverhouding.
Zeker aan te raden!

€ 30
Incl. btw plus € 2,50 verzending
Direct uit voorraad leverbaar
Direct uit voorraad leverbaar

Dit product is op voorraad en kan onmiddellijk verzonden worden.

Informatie over de verzending

Levering ongeveer tussen Woensdag, 4.08. en Donderdag, 5.08.

Dit product sharen
Uw contactpersoon
Tel: +49-9546-9223-40
Fax: +49-9546-9223-24
Online experts
Drum Hardware
Drum Hardware
Hardware is the stuff you play on and it does not make a noise – ideal scenario that is.

Test Conclusie:
Kali Audio IN-8 2nd Wave

Kali Audio IN-8 2nd Wave; Active near field monitor; 3 way system with coaxial midrange/tweeter; 8" woofer; 4" midrange; 1" soft dome tweeter; power: 140 Watt (60/40/40 Watt Tri-Amped); frequency range: 37 Hz - 25 kHz (-10 dB), 45 Hz…

(5)
SSL UC1

USB DAW Controller Plug-in controller with convenient mixer layout and legendary SSL workflow, 1:1 Hardware control for the included SSL plug-ins Channel Strip 2 and Bus Compressor 2, Visual feedback via LED rings on the knobs, Display for showing…

Novation Circuit Rhythm

Novation Circuit Rhythm; sampler / sequencer; 8 sample tracks with 32 step patterns each, cascadable for up to 256 steps per track; functions: slice, reverse, loop, chromatic play, probability and pattern-mutate; integrated effects such as lofi tape, shutter, reverb, delay…

Arturia Keystep 37 Black Edition

Arturia KeyStep 37 Black Edition; 37-key (slimkey) USB controller keyboard; velocity-sensitive mini-keys with aftertouch; 64-step sequencer; chord and scale functionality; arpeggiator; LED display; 4 freely assignable knobs; transport keys; touch stripes for pitch and modulation; RGB LED bar; connections: 3x…

Fender SQ Aff. P Bass MN PJ PACK BK

Fender Squier Affinity P Bass MN PJ PACK Black; Electric Bass, Affinity Series; Body: Poplar; Neck: Maple; Neck Mount: Bolt On; Neck Form: c; Fingerboard: Maple; Inlays: Black Dots; 20 Medium Jumbo Frets; Nut: synthetic Bone; Nut Width: 41,3 mm…

Neural DSP Quad Cortex Gigcase

Softlight Voor Neural DSP Quad Cortex pedaal met preciesgevormde inlay, Bijzonder schokbestendig, beschermt tegen beschadiging en weersinvloeden, Bovenklepcompartiment met elastische neopreenplaat voor accessoires zoals kabels, tablet, gitaarband, enz., van het Quad Cortex-compartiment gescheiden door een stijve plaat, Zijkanaal voor…

Fender SQ Aff. Strat HSS PACK CFM

Fender Squier Affinity Stratocaster HSS Pack Charcoal Frost Metallic; Stratocaster Electric Guitar Set; Affinity Series; Body: Poplar; Neck: Maple; Fingerboard: Laurel; Neck Mount: Bolt-On; Neck Shape: C; Inlays: Pearloid Dots; 21 Medium Jumbo Frets; Nut: synthetic Bone; Nut Width: 42…

Harley Benton CLA-15MCE SolidWood

Harley Benton CLA-15MCE SolidWood; Auditorium Cutaway Acoustic-Electric Guitar, Custom Line Solid Wood Series; Back & Sides: Solid Mahogany; Top: Solid Mahogany; Neck Shape: Oval C; Neck: Mahogany; Fingerboard: Pau Ferro; Scalloped X Bracing; Inlays: SnowFlake Inlays; 20 Frets; Nut: Bone;…

Gravity LTST 01

Laptop stand with adjustable holding pins Steel tray, Powder-coated tubes made of aluminium, Die-cast aluminium base, Dimensions of the tray (W x H): 480 x 330 mm, Tube diameter: 35 mm, Height adjustment by adjusting screw with holding pin…

Sennheiser CX True Wireless Black

Sennheiser CX True Wireless Black In-Ear headset headphone - 7 mm hight end drivers, bluetooth 5.2, up to 9 h running time, up to 27 h with charging case, SBC, AAC, aptX Codec compatible, 110 dB SPL (1 kHz /…

Minuendo Lossless Earplugs

Minuendo Lossless Earplugs; Earplugs with passive hi-fi filter - perfect for rehearsals, concerts and in any other noisy location; Continuously adjustable volume attenuation (-7db to - 25 db) without sound loss; Neutral and natural sound; Patented adjustable membrane for volume…

Bowers & Wilkins PI 7 CG

Bowers & Wilkins PI 7 CG; In-Ear True Wireless headphones; true 24-bit Audio-connection; 2-way-driver design; high performance DSP; Bluetooth 5.0 with AptX Adaptive technology; adaptive, active Noise Cancelling (ANC); charge case with audio-transmission; wirelesse and USB-C charge; supports quick charge;…

Geef feedback
Feedback Fout gevonden of wilt u feedback geven op deze pagina?

We kijken er naar uit om van u te horen en proberen elk probleem zo snel mogelijk op te lossen.