Millenium 20"x18" Tour Bass Drum Bag

Goede bescherming, zeker voor de prijs
DeGroover 23.09.2018
Om mijn drums thuis goed beschermd te houden, zocht ik een goedkope en degelijke manier om ze te beschermen. De Millenium Tour Bags bieden precies wat ik wil.

Voor mijn 18x18 floor tom is deze thuis perfect. Eerder probeerde ik een 18x18 formaat tas maar ondanks de ingebouwde extra ruimte, had de ketel niet genoeg speling. Met een diameter van 20 inch past de tas goed rond de ketel. Wellicht dat een 19 inch variant nóg beter had gepast, maar die was niet beschikbaar. Gelukkig voldoet de 20" ook.

De prijs is een duidelijk positief punt: zonder diep in de buidel te tasten, berg ik mijn ketels thuis goed op. De ritssluiting werkt soepel en voor zo'n goedkope tas vind ik de vulling royaal. De lak op je ketel raakt echt niet snel beschadigd.

De extra padding aan de bovenkant zorgt ervoor dat vellen en rims zelfs bij het stapelen goed beschermd blijven. Om genoeg loopruimte op zolder over te houden, helpt het zeker om de drums te stapelen zonder dat je twijfelt of de bags het gewicht houden.

Momenteel zitten al mijn ketels thuis in Millenium Tour Bags. Goed opgeborgen en dat voor een klein bedrag,

WT
Zeer goede kwaliteit
Wim Tavernier. 02.08.2021
Deze hoezen zijn van uitstekende kwaliteit met dikkere padding en versterking in top en bodem.
En dat voor deze prijs!!!! Heb verschillende sets en deze Millenniums scoren stukken beter dan de (heel veel) duurdere sets.
Een echte aanrader!!!!

prettig in gebruik
Drumschool 15.04.2020
goed en niet te zwaar
blijft keurig overeind als je de trommel erin zet