4 / 5

Klinkt behoorlijk goed
Anoniem 16.03.2017
De pickup wordt incidenteel voor een viool gebruikt. De opnemer is wat aan de dikke kant waardoor er even wat meer ruimte in de kam gemaakt moest worden.

Het geluid is voor een piezo behoorlijk goed en evenwichtig, dit ligt waarschijnlijk ook aan de ingebouwde voorversterker die speciaal op dit element ingesteld is.

De voorversterker moet vóor gebruik opgeladen worden met de bijgeleverde netvoeding. Dit duurt ongeveer één minuut waarna de voorversterker 8 uur zou moeten functioneren. Hier zit een kleine 'maar' aan: als de stekker er niet in zit blijft de voorversterker blijkbaar tóch aan, zodat deze ook na 8 uur niet-gebruik opnieuw opgeladen zal moeten worden.

In eerste instantie dachten we te maken te hebben met een slechte kabel wegens heel veel brom in het geluid, dat bleek dus aan de lege accu/supercap van de voorversterker te liggen (na opladen weer helemaal ok)

Dit is een product met een stevige prijs, lijkt echter wel het geld waard te zijn!