Meinl TMTGS-S Gong/TamTam Tablestand

2

Tafel gong statief

  • Voor gongs tot 13" / 33 cm
Leverbaar sinds November 2016
artikelnummer 402646
verkoopseenheid 1 stuk
Type Gong Stand
€ 70
Gratis verzending en incl. btw.
In 2-3 weken beschikbaar
In 2-3 weken beschikbaar

Dit product verwachten we binnenkort op voorraad en kan dan direct worden verzonden.

Informatie over de verzending
1

2 Klantenbeoordelingen

4.5 / 5

U moet ingelogd zijn om producten te evalueren.

Note: Om te voorkomen dat evaluaties gebaseerd zijn op roddel, geruchten of heimelijke advertentie staan wij op onze website alleen evaluaties toe van daadwerkelijke gebruikers die het geevalueerde product bij ons gekocht hebben.

Na inloggen vindt u alle producten die u kunt evalueren ook onder “Product evalueren” in uw klantencentrum.

hanteerbaarheid

stabiliteit

afwerking

2 Recensies

google translate de
Helaas is er een fout opgetreden, probeert u het a.u.b. later nogmaals.
L
Zufrieden, aber zu welchem Preis?
Launi3 07.04.2021
Haben meiner Mutter zum Geburtstag einen Gong bestellt, mit dem jetzt immer die ganze Familie zum Essen gerufen wird. Sieht nämlich auch sehr dekorativ aus.
Da er ja auch hörbar sein sollte, brauchte der Gong eine gewisse Größe.
Ich selbst hätte das Geld für den Ständer nicht ausgegeben, da er fast dreimal so teuer wie der eigentliche Gong war.

Für den musikalischen Gebrauch wüsste ich nicht, wo man spezifisch so einen Ständer gebrauchen könnte. Spiele selbst relativ professionell Percussion und selbst wenn man mal kleine Sachen, wie nen Gong aufhängen muss, geht das noch mit einem Beckenstativ.
Der hohe Preis profitiert wohl leider davon, dass es sonst nichts richtiges dekoratives auf dem Markt gibt.


Fazit:
Top Verarbeitung!
Bedarf ist eigentlich nicht vorhanden.
Percussionisten finden auch eine andere Möglichkeit und für den dekorativen Gebrauch eigentlich zu teuer.

Liebe Grüße
Leo
hanteerbaarheid
stabiliteit
afwerking
0
0
Evaluatie melden

Evaluatie melden

google translate fr
Helaas is er een fout opgetreden, probeert u het a.u.b. later nogmaals.
s
Solide
sisma2 14.01.2019
Article solide et de bonne facture, RAS
hanteerbaarheid
stabiliteit
afwerking
0
0
Evaluatie melden

Evaluatie melden