Marimba One Marimba Izzy/Thomann A=443 Hz

1

Marimba

  • Thomann-editie
  • Frame: Izzy-serie met 3000-bovendeel
  • Toonbereik: 5 octaven - C2 tot C7
  • a´= 443 Hz
  • Traditionele klankstaven van Honduras-palissander
  • Zwarte Classic resonatoren
  • Frame: mahonie
  • In hoogte verstelbaar van 87 - 98 cm
  • Lengte: 251 cm
  • Breedte: 40 - 105 cm
  • Klankstaven: 73 - 40 mm
  • De norm voor uitstekend concertgeluid
  • Draagbaar en lichtgewicht
  • Met in hoogte verstelbare snelsluiting
  • Maateenheden garanderen een gelijkmatige hoogte-instelling
  • Incl. afdekhoes
Leverbaar sinds Januari 2015
artikelnummer 348792
verkoopseenheid 1 stuk
Pitch Range 5 Octaves
Material Honduras Rosewood
€ 22.998
Incl. btw plus € 9,90 verzending
direct leverbaar
direct leverbaar

Dit product is op voorraad en kan direct verzonden worden.

Informatie over de verzending
1

1 Klantenbeoordelingen

5 / 5

U moet ingelogd zijn om producten te evalueren.

Note: Om te voorkomen dat evaluaties gebaseerd zijn op roddel, geruchten of heimelijke advertentie staan wij op onze website alleen evaluaties toe van daadwerkelijke gebruikers die het geevalueerde product bij ons gekocht hebben.

Na inloggen vindt u alle producten die u kunt evalueren ook onder “Product evalueren” in uw klantencentrum.

geluid

afwerking

1 Recensie

google translate de
Helaas is er een fout opgetreden, probeert u het a.u.b. later nogmaals.
k
Traumhaft
küstenjan 03.07.2017
An dieser Marimba gibt es bis jetzt nichts auszusetzen sondern nur zu loben!
Kontakt mit Thomann (nach Antesten vor Ort) und Organisation der Lieferung - alles Top.
Obwohl Aufbau zu zweit empfohlen wurde, ging es - aus der Not heraus weil keiner verfügbar - mit vorsichtigem Agieren auch alleine. Und das will etwas heißen bei der Grö0e der Einzelteile! Obwohl ich damit nicht vorhabe, viel unterwegs zu sein, glaube ich dass es aufgrund der genial übersichtlichen Bauweise auch dafür geeignet wäre (Cases habe ich bis jetzt nicht, da ich die ja nicht brauche, kann ich nix zu sagen).
Die Verarbeitung ist erstklassig, alles passt mühelos ineinander.
Der Klang und die Stimmung sprechen für sich, kann man nicht beschreiben - muss man hören.
Auch wenn der Preis stolz ist - es hat sich gelohnt!
Von dem Teil bin ich nicht mehr wegzukriegen...
Ab jetzt wiederhole ich mich nur, da es ja nichts auszusetzen gibt, sondern nur zu loben - traumhaft!
geluid
afwerking
2
1
Evaluatie melden

Evaluatie melden