Ludwig LAP37BCS Atlas Pro Cymbal Boom

9

Cymbal boom stand

  • Atlas Pro Serie
  • 12 mm dikke opleg arm met memory lock
  • Dual-Axis Aerodyne bekken tilter in alle richtingen verstelbaar
  • Drie buizensysteem voor compact transport en maximale flexibiliteit
  • Rubberen voetjes die de trillingen verminderen
Leverbaar sinds Oktober 2012
artikelnummer 280184
verkoopseenheid 1 stuk
Double Braced Yes
Boom With Adjustable Height Yes
Boom With Counterbalance No
€ 192
Gratis verzending en incl. btw.
In 1-2 weken beschikbaar
In 1-2 weken beschikbaar

Dit product verwachten we binnenkort op voorraad en kan dan direct worden verzonden.

Informatie over de verzending
1

9 Klantenbeoordelingen

5 / 5

U moet ingelogd zijn om producten te evalueren.

Note: Om te voorkomen dat evaluaties gebaseerd zijn op roddel, geruchten of heimelijke advertentie staan wij op onze website alleen evaluaties toe van daadwerkelijke gebruikers die het geevalueerde product bij ons gekocht hebben.

Na inloggen vindt u alle producten die u kunt evalueren ook onder “Product evalueren” in uw klantencentrum.

hanteerbaarheid

stabiliteit

afwerking

4 Recensies

google translate de
Helaas is er een fout opgetreden, probeert u het a.u.b. later nogmaals.
UJ
Grandios!!
Uli J. 27.03.2014
Ausgepackt, aufgebaut, musste ich erst mal laut lachen (ist normalerweise nicht so meine Art und ist mir so auch noch nie passiert!) und zwar vor BEGEISTERUNG über dieses professionelle Teil. SO muss eigen Galgen-Beckenständer funktionieren: Mega-stabil, schwer aber nicht übertrieben schwer, 4 (vier!) Memory-Locks an sämtlichen Rohren und der Ludwig "Aerodyne Tilter", der lt. Hersteller "einen unbegrenzt flexiblen Beckenaufbau ermöglicht". Das ist sowas von korrekt! Niemals zuvor habe ich derartig einfach das Becken 100%ig da gehabt, wo ich es haben möchte.
Hut ab, Ludwig, ihr seid die Größten. Ich liebe diesen Ständer.
afwerking
stabiliteit
hanteerbaarheid
2
0
Evaluatie melden

Evaluatie melden

google translate de
Helaas is er een fout opgetreden, probeert u het a.u.b. later nogmaals.
WK
Ein super Tom - und Beckenständer
Wladyslaw K. 03.06.2013
Die weit ausladenden Beine geben eine sehr gute Standfestigkeit. Die Memory Features , auch beim Galgen sind super und erleichetern den Wiederaufbau enorm.

Die Einstellmöglichkeiten des Beckenhalters lassen keine Wünsche offen. Wie alle Atlas Pro Hardware ist auch dieser Ständer sehr zu empfehlen.
afwerking
stabiliteit
hanteerbaarheid
0
0
Evaluatie melden

Evaluatie melden