Lee Colour Filter 105 Orange

127

Kleurenfilter

  • Formaat: 25 x 123 cm
  • Lee kleurennummer: 105
  • Kleur: Orange
Leverbaar sinds Februari 2003
artikelnummer 160199
verkoopseenheid 1 stuk
Sheet Size [cm] 122 x 25
Colour Orange
€ 5,50
Incl. btw plus € 5,90 verzending
direct leverbaar
direct leverbaar

Dit product is op voorraad en kan direct verzonden worden.

Informatie over de verzending
Levering ongeveer tussen Donderdag, 21.03. en Vrijdag, 22.03.
1

127 Klantenbeoordelingen

4.8 / 5

U moet ingelogd zijn om producten te evalueren.

Note: Om te voorkomen dat evaluaties gebaseerd zijn op roddel, geruchten of heimelijke advertentie staan wij op onze website alleen evaluaties toe van daadwerkelijke gebruikers die het geevalueerde product bij ons gekocht hebben.

Na inloggen vindt u alle producten die u kunt evalueren ook onder “Product evalueren” in uw klantencentrum.

afwerking

29 Recensies

google translate fr
Helaas is er een fout opgetreden, probeert u het a.u.b. later nogmaals.
L
Parfait
Laffreux 25.01.2019
C'est du Lee Filter, on sait ce qu'on commande, aucune mauvaise surprise. Qualité de livraison Thomann = Parfait
afwerking
0
0
Evaluatie melden

Evaluatie melden

google translate de
Helaas is er een fout opgetreden, probeert u het a.u.b. later nogmaals.
M
Was man erwartet
MisterHDG 09.04.2019
Genau das was ich erwartet habe. Schöner warmer Farbton, der sich wunderbar mit den gleichen in blau kombinieren lässt.
Einziges Manko: Die Folie könnte in bisschen wärmeresistenter sein. Nach einem langen EInsatz , mit dauerhafter voller Leuchtstärke und deshalb maximaler Wärme, verformt sich die Folie ein bisschen. Sie wird aber nicht flüssig und verschmilzt mit anderen Komponenten. Das ist aber jammern auf sehr hohem Niveau, weshalb ich auch trotzdem 5 Sterne vergebe.
afwerking
0
0
Evaluatie melden

Evaluatie melden

google translate de
Helaas is er een fout opgetreden, probeert u het a.u.b. later nogmaals.
d
LEE - einfach Bestens
der_Jan 02.11.2018
Bester Filter überhaupt - Preis Leistung völlig okay. Filter packt genügend Brennstunden, bis er anfängt auszubleichen. Aber wahrscheinlich gehört er deshalb auch zu den State-of-the-Art - Filtern im professionellen Umfeld.

Ich habe mich neben den #181 #026 und #126 für diesen Orange/Gelb-Ton entschieden und bekomme damit ein sehr homogenes Licht auf die Bühne.
afwerking
0
0
Evaluatie melden

Evaluatie melden

google translate fr
Helaas is er een fout opgetreden, probeert u het a.u.b. later nogmaals.
k
toujours au top
kinkinkin 13.09.2020
rien à redire, tiens sur la durée, toujours parfait
afwerking
0
0
Evaluatie melden

Evaluatie melden