LD Systems Maui 28 G3 White

6

PA-systeem

  • Compacte plug-and-play kolomsysteem voor monitor- en PA-toepassingen
  • Vermogen: 1030 W RMS, 2060 W piek
  • Maximaal niveau: 127 dB
  • Frequentiebereik: 37 - 20.000 Hz
  • Spreidingshoek (H x V): 120° x 30°
  • Bestaande uit 12" subwoofer, 12x 3,5" full-range luidsprekers en 2x 1" tweeter drivers
  • Cardioïde kolom voor een gecontroleerde spreiding in het lage en middenbereik
  • BEM-geoptimaliseerde HF-Waveguide en Phase Plugs voor een homogene spreiding
  • Geoptimaliseerd Bassreflex-design voor een verbeterde Bass-weergave en minder air flow geluiden
  • Combinatie met tweede MAUI 28 G3 subwoofer voor een uitgebreide Low-End of Cardioïde Subwoofer setup
  • Nieuwe DynX DSP (Gen.2) voor een distortievrije weergave, zelfs bij maximaal Volume
  • Draadloos streamen via Bluetooth 5.0 met AAC-codering
  • Microfooningang XLR/jack combo-ingang
  • XLR Sub Out
  • Beveiligingscircuits: kortsluiting, Multiband Limiter, DC-bescherming, bescherming tegen oververhitting
  • Automatische setup-herkenning voor een ongecompliceerde bediening
  • Snel en eenvoudig opstellen zonder statieven
  • Robuuste Subwoofer-behuizing van berkenmultiplex met slijtvaste polyurea-coating
  • Kolommen van lichtgewicht aluminium met poedercoating
  • Afmetingen subwoofer (B x H x D): 370 x 527 x 472 mm
  • Afmetingen satelliet (b x h x d): 103 x 1540 x 135 mm
  • Gewicht subwoofer: 22,8 kg
  • Gewicht satellieten: 12,6 kg
  • Kleur: Wit
Leverbaar sinds April 2023
artikelnummer 564268
verkoopseenheid 1 stuk
more than 150 people Yes
more than 300 people No
Incl. Mixer No
Incl. Subwoofer Yes
Active Speaker Yes
Line Array / Column Yes
Width 370 mm
Depht 480 mm
Height 2059 mm
Weight 31,2 kg
Sub Woofer 1x12
Speakers (Row) 12x3,5
RMS Power 1030 W
Power (Manufacturer Info) 2060 W
Inputs simultanly 2
Mic Preamp 0
Line Out XLR
Bluetooth Play 1
Colour White
Cover 564254, 564258
Toon meer
€ 1.539
alle prijzen incl. btw
direct leverbaar
direct leverbaar

Dit product is op voorraad en kan direct verzonden worden.

Informatie over de verzending
Levering zonder verzendkosten tot ongeveer Vrijdag, 26.04.
1

6 Klantenbeoordelingen

4.7 / 5

U moet ingelogd zijn om producten te evalueren.

Note: Om te voorkomen dat evaluaties gebaseerd zijn op roddel, geruchten of heimelijke advertentie staan wij op onze website alleen evaluaties toe van daadwerkelijke gebruikers die het geevalueerde product bij ons gekocht hebben.

Na inloggen vindt u alle producten die u kunt evalueren ook onder “Product evalueren” in uw klantencentrum.

bediening

features

geluid

afwerking

5 Recensies

google translate de
Helaas is er een fout opgetreden, probeert u het a.u.b. later nogmaals.
DT
Erstes Wochenende mit den Mauis
DJ Timur 01.05.2023
Ich hatte das Vergnügen, die Maui 28 G3 in weiß auf drei aufeinanderfolgenden Hochzeiten zu verwenden und ich bin einfach begeistert! Die Klangqualität war absolut Sauber und das Klangerlebnis war einfach der Hammer.

Die Installation der Boxen war schnell und einfach, was man ja von Säulensystemen kennt. Das System war einfach zu bedienen und ich konnte es problemlos anpassen, um den Bedürfnissen jeder Veranstaltung gerecht zu werden.

Das weiße Design der Maui 28 G3 war eine perfekte Ergänzung für die Hochzeitsdekoration und zu meiner weissen GigBar Move und trug zur Eleganz der Veranstaltung bei. Ich erhielt viele Komplimente für den tollen Sound und ich denke, dass es auch einen großen Teil dazu beigetragen hat, dass die Gäste die Musik und die Atmosphäre genießen konnten.

Ich war wirklich beeindruckt von der Klarheit und Präzision der Musik und die Bässe waren einfach unglaublich. Sehr drucklastig für 12er.Das Klangerlebnis war wirklich erstklassig und hat dazu beigetragen, dass die Gäste die Tanzfläche in vollen Zügen genossen haben.

Alles in allem würde ich die Maui 28 G3 in weiß jedem empfehlen, der nach einem leistungsstarken, zuverlässigen und gleichzeitig tragbaren Soundsystem sucht. Die Klangqualität und das Design sind einfach fantastisch und ich freue mich einfach das ich sie habe.
bediening
features
geluid
afwerking
11
2
Evaluatie melden

Evaluatie melden