K&M 22150

16

Plafondstatief

  • Uitschuifbaar van 610 - 1120 mm
  • Montageplaat met 105 mm diameter
  • Buis met 3/8'' schroefdraad
  • Gewicht: 1,1 kg
  • Kleur: zwart
Leverbaar sinds Mei 2018
artikelnummer 437478
verkoopseenheid 1 stuk
Stand type Ceiling stand
Colour Black
Foot Mounting plate
Max. height - min.height 610 mm – 1120 mm
Verstelbare Hengel 0
Connection 3/8"
Main tube adjustment 1
Toon meer
€ 43
Incl. btw plus € 5,90 verzending
direct leverbaar
direct leverbaar

Dit product is op voorraad en kan direct verzonden worden.

Informatie over de verzending
Levering ongeveer tussen Dinsdag, 2.04. en Woensdag, 3.04.
1

16 Klantenbeoordelingen

4.7 / 5

U moet ingelogd zijn om producten te evalueren.

Note: Om te voorkomen dat evaluaties gebaseerd zijn op roddel, geruchten of heimelijke advertentie staan wij op onze website alleen evaluaties toe van daadwerkelijke gebruikers die het geevalueerde product bij ons gekocht hebben.

Na inloggen vindt u alle producten die u kunt evalueren ook onder “Product evalueren” in uw klantencentrum.

hanteerbaarheid

stabiliteit

afwerking

12 Recensies

google translate gb
Helaas is er een fout opgetreden, probeert u het a.u.b. later nogmaals.
D
It's exactly what you want!
DrumTeacherAdam 04.04.2020
It's SUPER handy to take stands off the floor where possible. I have a kit placed in the same place. Being able to use a mono overhead (attached to the ceiling of my studio) above the kick drum pedal is fantastic.

The quality of the product is as to be expected. K&M makes some of the best microphone stands on the market!
hanteerbaarheid
stabiliteit
afwerking
0
0
Evaluatie melden

Evaluatie melden

google translate gb
Helaas is er een fout opgetreden, probeert u het a.u.b. later nogmaals.
M
Works like a charm.
Maximiliam 18.03.2021
Easy to mount, easy to handle, solid.
Works great!
hanteerbaarheid
stabiliteit
afwerking
0
0
Evaluatie melden

Evaluatie melden

google translate de
Helaas is er een fout opgetreden, probeert u het a.u.b. later nogmaals.
M
Könnte Verbesserunjg vertragen!
Mamugi 27.09.2019
Die Montageplatte könnte einen größeren Durchmesser haben.

Ich wohne in einer Dachwohnung mit herabgehängten Decken.
Die Decken bestehen aus dünnen Platten und brechen leicht.
Da die Montageplatte vom Durchmesser recht gering ist, würde bei einem versehenlichen Dagegenlaufen die Decke nachgeben und es ein Loch hineinreißen.

Damit soetwas nicht passiert, habe ich erste eine 40x80cm weiße Platte von 16mm Stärke an die Decke geschraubt. Dazu habe ich Sechskantschreuben verwndet und diese mit weißen Kappen abgedeckt. anschließend habe ich daran das Deckenstativ befestigt.

So nehme ich ein wenig die Wirkung weg, wenn jdagegen gelaufen wird, verteilt sich die Last etwas anders und so traue ich den Kostruktion eher.

An dem Deckenstativ habe ich noch eine Galgen befestigt um ein Mikro im Raum in der Rcihtung drehen und unterschiedlich weit ausziehen zu können.
hanteerbaarheid
stabiliteit
afwerking
2
1
Evaluatie melden

Evaluatie melden