K&M 14102

18

Draagtas voor verschillende instrumenten statieven

  • O.a geschikt voor K & M 15010, 15060, 14100 en 14110
  • Gemaakt van scheurbestendig nylon
  • Waterafstotend
  • Met omlopende ritssluiting en 2 comfortabele draagbanden
  • Afmetingen: 700 x 150 x 130 mm
Leverbaar sinds Februari 2017
artikelnummer 407817
verkoopseenheid 1 stuk
€ 22
Incl. btw plus € 5,90 verzending
direct leverbaar
direct leverbaar

Dit product is op voorraad en kan direct verzonden worden.

Informatie over de verzending
Levering verwacht rond Maandag, 29.04.
1

18 Klantenbeoordelingen

4.7 / 5

U moet ingelogd zijn om producten te evalueren.

Note: Om te voorkomen dat evaluaties gebaseerd zijn op roddel, geruchten of heimelijke advertentie staan wij op onze website alleen evaluaties toe van daadwerkelijke gebruikers die het geevalueerde product bij ons gekocht hebben.

Na inloggen vindt u alle producten die u kunt evalueren ook onder “Product evalueren” in uw klantencentrum.

stabiliteit

hanteerbaarheid

afwerking

11 Recensies

M
Prima stevige tas
Michelvr 16.05.2022
Heb er 2x statief in, werkt perfect
stabiliteit
hanteerbaarheid
afwerking
0
0
Evaluatie melden

Evaluatie melden

google translate de
Helaas is er een fout opgetreden, probeert u het a.u.b. later nogmaals.
o
Gewohnte K&M Qualität
olla 02.10.2019
Ich habe die Tasche um einen Noten-, einen Posaunenständer und eine Wasserflasche zu transportieren und dafür ist die Tasche ideal! Es gab auch schon Tage, da wurden noch Notenhefte und eine Stickback mit in die Tasche gezwängt, was die räumlichen Möglichkeiten des Produkts dann doch ziemlich ausschöpft und durchaus für Spannung beim Reißverschluss sorgt. Trotz der gelegentlichen Strapazen ist die Tasche noch in bestem Zustand, es kann ja auch nicht viel kaputt gehen weil die Nähte - meiner unprofessionellen Meinung nach - ordentlich verarbeitet sind und der Reißverschluss - wie am Beispiel schon verdeutlicht - äußerst stabil ist.
Zum Handling gibts nicht viel zu sagen es ist eben eine Tasche. Man kann sie sich gut über die Schulter hängen, bei schwerer Beladung über längere Strecken kann das irgendwann ein wenig unangenehm werden, aber es ist eben eine Tasche und kein Rucksack.
Zusammengefasst also eine Kaufempfehlung.
stabiliteit
hanteerbaarheid
afwerking
1
0
Evaluatie melden

Evaluatie melden

google translate fr
Helaas is er een fout opgetreden, probeert u het a.u.b. later nogmaals.
cL
Très bonne housse
christophe L 18.07.2019
Très bonne housse pour stand de trombone. Et pas que ... Elle est bien grande, on peut donc y ranger également un autre stand ou un pupitre ... Dans ce cas, attention au poids
stabiliteit
hanteerbaarheid
afwerking
0
0
Evaluatie melden

Evaluatie melden

google translate de
Helaas is er een fout opgetreden, probeert u het a.u.b. later nogmaals.
B
Stabile robuste Tasche
BrassPerc 18.12.2018
Ich verwende die Tasche für einen oder auch zwei Bassposaunenstative; auch die wollen sicher verpackt und transportabel sein.
stabiliteit
hanteerbaarheid
afwerking
0
0
Evaluatie melden

Evaluatie melden