K&G Bass Trombone 1D

2

Mondstuk voor bastrombone

  • Interne diameter cup: Ø 25,75 mm
  • Cup diepte: D (deep)
  • Medium brede rand
  • Grote schacht
  • Verzilverd
  • Het design van de Kurun & Gilbert mondstukken is gebaseerd op jaren van onderzoek en kennis van de stromingswetenschap, maar ook de akoestiek
  • Intonatie, nauwkeurigheid en klankprojectie
Leverbaar sinds Mei 2017
artikelnummer 412633
verkoopseenheid 1 stuk
Cup Depth Deep
Cup Diameter in mm 27,70 mm
Finish Silver Plated
€ 141
alle prijzen incl. btw
direct leverbaar
direct leverbaar

Dit product is op voorraad en kan direct verzonden worden.

Informatie over de verzending
Gratis verzending verwacht tussen Dinsdag, 2.04. en Woensdag, 3.04.
1

2 Klantenbeoordelingen

4.5 / 5

U moet ingelogd zijn om producten te evalueren.

Note: Om te voorkomen dat evaluaties gebaseerd zijn op roddel, geruchten of heimelijke advertentie staan wij op onze website alleen evaluaties toe van daadwerkelijke gebruikers die het geevalueerde product bij ons gekocht hebben.

Na inloggen vindt u alle producten die u kunt evalueren ook onder “Product evalueren” in uw klantencentrum.

respons

geluid

afwerking

1 Recensie

google translate de
Helaas is er een fout opgetreden, probeert u het a.u.b. later nogmaals.
@
Interessante Alternative zum K&G 1.5E
@erni 12.12.2017
Ich spiele Bassposaune und glaubte auf der Suche nach einer Alternative zum 1 1/4G von Bach im K&G 1.5E bereits das ultimative Mundstück mit einem etwas komfortableren Rand gefunden zu haben (s. dortige Bewertung). Nachdem ich es einige Wochen mit wachsender Begeisterung gespielt hatte, wollte ich interessehalber abschließend noch die geringfügig größeren 1D und 1E testen. Auffallend war die merklich bessere Flexibilität beider Teile, die mich sofort begeisterte. Das 1E mit seinem tieferen Kessel war letztlich zu groß für mich, da ich Probleme mit der Ansprache in schnellen Passagen hatte. Das 1D hingegen zeigte eine gute Ansprache kombiniert mit einer sehr guten Flexibilität.
Für mich das ideale Mundstück!
afwerking
respons
geluid
1
0
Evaluatie melden

Evaluatie melden