InEar SoundClip SC-ER-1

9

1-Way in ear oordopjes

  • Gebalanceerd krachtig geluid
  • Frequentiebereik: 40 - 17.000 Hz
  • SPL: 120 dB
  • 45 Ohm
  • Vaste high-end kabel
  • Kabellengte: 140 cm
  • Kleur oordopjes: Zwart
  • Kleur kabel: Zwart
  • Incl. softcase, 3 schoonmaakdoekjes en Jack-adapter

Let op: kan alleen gebruikt worden in combinatie met op maat gemaakte gehoorbescherming (verkrijgbaar onder art. 148707 - niet bij de levering inbegrepen).

Leverbaar sinds November 2014
artikelnummer 347024
verkoopseenheid 1 stuk
Number of Ways 1
Removable Cable No
Ambience No
Colour Black
Bass Boost No
Midrange Boost No
HiFi No
Allround Yes
Application Allround
Number of Drivers 1
Cable Length 140
Impedance 45 Ohms
Sensitivity 120 dB
Earmold possible Elacin
Toon meer
€ 215
Gratis verzending en incl. btw.
op aanvraag
op aanvraag

Voor dit product is de leverdatum momenteel onzeker of onze leverancier kan ons geen concrete leverdatum opgeven. Neem s.v.p. contact met ons op voor meer informatie.

Informatie over de verzending
1

9 Klantenbeoordelingen

3.2 / 5

U moet ingelogd zijn om producten te evalueren.

Note: Om te voorkomen dat evaluaties gebaseerd zijn op roddel, geruchten of heimelijke advertentie staan wij op onze website alleen evaluaties toe van daadwerkelijke gebruikers die het geevalueerde product bij ons gekocht hebben.

Na inloggen vindt u alle producten die u kunt evalueren ook onder “Product evalueren” in uw klantencentrum.

Externe Geluidsisolatie

geluid

draagcomfort

afwerking

7 Recensies

google translate de
Helaas is er een fout opgetreden, probeert u het a.u.b. later nogmaals.
S
Passt super, aber wofür 180¤?
Sixdrummer 01.09.2016
Ich habe mir die Kopfhörer bestellt, weil ich diese in meiner Metalcore Band als Schlagzeuger für inEar-Monitoring nutzen wollte.

+ Passt perfekt in den KIND-Gehörschutz
+ Kommt in einem hochwertigen Hardcase
+ Hochwertiges Kabel

- Das Hardcase ist zu groß als dass man es in der Hosentasche transportieren könnte.
- Der Ton ist das schlechteste, was ich je aus Kopfhörern gehört habe. Bässe sind überhaupt nicht vorhanden und selbst die mitten werden verschluckt. Gitarren klingen wie durch eine Blechdose und normale mp3's sind ungenießbar.

Ich habe die InEars mit einem großen Fragezeigen im Gesicht sofort wieder eingepackt. Einerseits frage ich mich wie der Hersteller bei so einer Tonqualität den Preis rechtfertigt. (einziger Unterschied zu anderen Kopfhörern ist ja nur die Bauform). Und anderer seits frage ich mich, wer so viel Geld nur für einen Klick ausgibt. Denn für mehr sind diese Kopfhörer nicht zu gebrauchen.
Hätte das Produkt 50¤ gekostet, wäre meine Bewertung sicher weniger kritisch ausgefallen... 180¤ sind nach meinem Verständnis völlig unangebracht und ein solches Preis-Leistungsverhältnis habe ich bisher nicht von Thoman gekannt.
geluid
afwerking
draagcomfort
Externe Geluidsisolatie
1
0
Evaluatie melden

Evaluatie melden

google translate de
Helaas is er een fout opgetreden, probeert u het a.u.b. later nogmaals.
A
nicht zu empfehlen
Anoniem 01.01.2017
- kabel nicht austauschbar!
- kabel minderwertig
- verdrilltes kabel erzeugt extrem laute geräusche bei bewegung auf kleindung
- sound katastrophal (nur obere mitten und höhen, kein bass, undifferenziert, blechern, unangenehm)!
- isolierung schlechter als bei shure

+ passt perfekt in elacin er
+ dadurch perfekter sitz
geluid
afwerking
draagcomfort
Externe Geluidsisolatie
1
0
Evaluatie melden

Evaluatie melden