Humes & Berg New Stone Lined ST-132

4

Trompet Demper

  • New Stone Lined ST-132 Mannie Klein
Leverbaar sinds Januari 2008
artikelnummer 202177
verkoopseenheid 1 stuk
€ 52
Incl. btw plus € 5,90 verzending
direct leverbaar
direct leverbaar

Dit product is op voorraad en kan direct verzonden worden.

Informatie over de verzending
Verwachte verzenddatum: Donderdag, 28.03.
1

4 Klantenbeoordelingen

4.5 / 5

U moet ingelogd zijn om producten te evalueren.

Note: Om te voorkomen dat evaluaties gebaseerd zijn op roddel, geruchten of heimelijke advertentie staan wij op onze website alleen evaluaties toe van daadwerkelijke gebruikers die het geevalueerde product bij ons gekocht hebben.

Na inloggen vindt u alle producten die u kunt evalueren ook onder “Product evalueren” in uw klantencentrum.

respons

geluidsdemping

geluid

afwerking

1 Recensie

google translate de
Helaas is er een fout opgetreden, probeert u het a.u.b. later nogmaals.
DS
Einmal leise bitte!
Dr Specht 06.11.2009
Mein täglicher Übungsdämpfer für die Trompete. Nach zwei Jahren täglichen Übens (in der Regel eine Stunde) konnte mein Nachbar, mit dem ich Wand an Wand wohne, nicht glauben, dass ich Trompete spiele. Er hat immer nur mein Saxophon gehört, dass sich leider nicht dämpfen lies.

Der Humes & Berg erfordert allerdings etwas mehr Druck vom Zwerchfell als ein vergleichbarer Denis Wick Dämpfer. Nach einer gewissen Zeit wird die Trompete auch etwas kopflastig, weil er sein Gewicht nicht ganz verheimlichen kann.
geluidsdemping
geluid
afwerking
respons
1
0
Evaluatie melden

Evaluatie melden