Hercules Stands HCDS-590B Double Bass Stand

Levering ongeveer tussen Dinsdag, 2.04. en Woensdag, 3.04.
De standaard die ik altijd gemist heb
Anoniem 24.02.2016
In het prille begin van mijn basdagen had ik een standaard waarbij ik de eindpin van de bas in een soort kommetje moest plaatsen.
Dat was heel onhandig, want de klankkast ontneemt je het zicht waardoor je staat te prutsen als je snel je bas weg wilt zetten.

Met deze standaard heb je daar geen last van. Je plaatst hem met gemak er in, en tilt hem er zo weer uit. Ideaal op het podium en ook handig voor thuis.
Eindpin hoef je niet in te schuiven o.i.d. de afstand tot de grond is net groot genoeg.

Met 2 pinnetjes 'lock' je de standaard... zo staat hij binnen handomdraai klaar en is hij toch heel stevig.
De 2 achterpootjes hadden van mij ietsjes steviger gemogen, maar doen wat ze moeten doen.

Echt een aanrader!

C
Super fijn ding
Chino84 04.12.2021
Licht van gewicht, erg stevig en stabiel. En makkelijk mee te nemen. Nog geen minpunten kunnen ontdekken.

F
Degelijke contrabas standaaard
Fonzie 29.10.2020
Waar veel contrabas standaarden lastig mee te nemen zijn of niet degelijk, is deze makkelijk opvouwbaar en makkleijk mee te nemen.
De bas is er makkleijk op te zetten en staat zeer stabiel.

Stevige standaard
Rude 28.05.2021
Ik heb deze nu zo'n 5 jaar. Hij is stevig, groot. Ben er wel tevreden mee. Weet niet of het kleiner kan qua goede, stevige standaard voor een contrabas.

PB
Veilig
Peter B 02.05.2017
Eindelijk de standaard gevonden die mijn contrabas veilig staande houdt. Degelijk, voor mij perfect en voor een mooie prijs. Snelle levering door Thomann.

TJ
Tomas Johannink 07.04.2016
Hanteerbaarheid scoort lager vanwege de gekke vorm van de standaard als deze is opgeklapt.

Hercules Stands HC-DS-590B Double Bass Stand
Anoniem 06.10.2016
Ik gebruik Hercules Stands HC-DS-590B Double Bass Stand wekelijks bij optredens en repetities. Ik heb gemiddeld 40 optredens per jaar en de Hercules Stands HC-DS-590B Double Bass Stand weerstaat dit goed.

Degelijke kwaliteit en makkelijk hanteerbaar. Ik kan deze standaard aan iedereen aanraden,

Hercules bas standaard.
Anoniem 16.11.2016
Ik vind dit de beste omdat.
De bas op meerderen plaatsen word ondersteund.
Je zet de bas er zo in zonder gedoe.
Als er toch iemand tegen je instrument stoot.
Valt deze niet gelijk om maar verschuift alleen.
Je kan hem makkelijk meenemen.
Is goed stevig gebouwd.
is niet te duur.

Degelijke stand
PimLeys 07.11.2018
Degelijke en stabiele basstand. Door zijn omvang niet echt handig om mee te nemen naar een optreden maar als standaard voor thuis zeer goed.

Prima standaard
Anoniem 22.11.2016
Lekker robuust en stevig. Gemakkelijk in te klappen en mee te nemen.