Hercules Stands HCBS-B001 Music Stand Bag
snel beschikbaar (ca.2-5 dagen)
snel beschikbaar (ca.2-5 dagen)

Dit product is besteld en verwachten we bij ons in de komende dagen.

s
Tas die ook geschikt is voor kleine snaarinstrumenten
sendanor 24.10.2020
Deze tas kocht ik met een totaal ander doel: ik heb sinds kort een dulcimer en een hommel gekocht, maar deze snaarinstrumenten passen door hun niet-standaard maten niet in een normale dulcimertas.

Het grootste voordeel is dat ik ze er nu allebei in kan vervoeren doordat de twee compartimentsflappen voor standaards in de tas makkelijk naar beneden zijn te drukken, en het binnenzakje is precies goed voor de accessoires als snaren, tuner, plectrums en noter (houtje om melodiesnaren mee in te drukken).

Verder had ik niet verwacht dat het materiaal van de wanden van de tas zo stevig zou zijn. Er zit weliswaar geen opvulling in, maar dit materiaal levert toch een tas op waarin mijn instrumenten veilig genoeg kunnen worden vervoerd. Ik ben zeer tevreden over deze tas, aanrader.