Harley Benton SpaceShip 40

Goed voor een eerste pedalboard!
Tejo 01.11.2019
Voor mijn eerste pedalboard was ik op zoek naar iets wat in de prijs aantrekkelijk was en niet teleurstelde in de kwaliteit, bij het maken van die keuze kwam de SpaceShip 40 in beeld. Ik kan zeggen dat dit niet teleurstelt.

De constructie van de SpaceShip 40 is goed bedacht, het bord zelf is robuust en vertoont op geen enkele manier zwakheden. De elastieken die erbij kwamen waren handig voor de power supply die ik er los bij heb gekocht (Harley Benton PowerPlant ISO-2 Pro). De power supply en pedalboard gaan zeer goed samen en je kan deze gemakkelijk kwijt aan de onderkant van het bord.

De tas die bij de pedalboard komt is groot met voldoende ruimte voor kabels en accessoires, de ruimte in de tas zelf met pedalen is ook voldoende, de pedalboard is dus gemakkelijk te vervoeren hiermee. Let er wel op dat de tas uitsluitend is om te vervoeren. Ik weet niet hoe lang de tas mee zal gaan maar tot nu toe heb ik geen moeilijkheden gehad met de tas.

De rol klittenband die erbij wordt geleverd is groot genoeg om een heel bord mee te vullen, je zal geen extra aankopen hoeven doen.

Voor de prijs is dit echt een aanrader als je je eerste pedalboard in elkaar wil zetten, een betere basis ga je wat mij betreft niet vinden!

r
Geweldige kwaliteit
robin.stuiver.1 15.04.2021
De eerste indruk van dit pedalboard was meteen positief. Het bord zelf voelt stevig en van goede kwaliteit. Alle meegeleverde accessoires zijn ook van goede kwaliteit.
Het klittenband systeem is erg fijn voor als je pedalen snel wil verwisselen of verplaatsen. In combinatie met de Harley Benton Powerplant is dit alles wat ik nodig heb om mijn pedalen op een georganiseerde manier neer te zetten of mee te nemen.

Lichtgewicht en stevig
ThomannOs 26.07.2019
Deze softcase is een verademing tov een 10 ton wegende flightcase die ik heb. Ruimte zat voor al mn pedalen,

(Tuner, wah, distortion, voeding, delay, reverb, flanger)

p
Great board
pauloraposo 01.11.2021
Solid, sturdy, adjustable. The back feet that allow you to set an angle to the surface can be unscrewed off, though I wish they were more easily folded away for bag storage. The bag it comes with is decent, too. Good pedal board.

Doet precies wat het moet doen.
Stev-0 19.05.2023
Licht, klein en gemakkelijk in elkaar te zetten.
Er passen een flink aantal pedalen op dit bord en het is gemakkelijk je pedalen te organiseren. Ik kan dit aan iedereen aanraden.

f
HB SpaceShip 40
forgotnickname 29.11.2022
Prima pedalboard. Heb er de HB powerplant onder geplakt met dubbelzijdige tape. Tas voldoet goed.

Super voor dit geld
Borri 27.01.2020
Werkelijk niets op aan te merken. Mooi degelijk bord met zachte deel klittenband al voorgemonteerd en andere deel wordt op rol meegeleverd... Wat wil je nog meer. Ook de draagtas is keurig. Geen flauw benul hoe lang dit meegaat, maar ziet er stevig genoeg uit en alles past erin! Voeding past er netjes onder en blijft stevig zitten door de meegeleverde elastieken.
4 sterren voor hanteerbaarheid vanwege de "maar" 4 plankjes. Voor mijn doel net een te weinig om alle pedaaltjes lekker stevig vast te krijgen zonder wiebelen. Heb er zelf een houten plankje tussen geschroefd, probleem opgelost.
Voor mij als thuisgitarist een superoplossing. Ik kan er 8 gewone en 2 mini pedalen op kwijt zonder moeite.

goede tas, geschikt frame
PupX 26.06.2019
Er valt verder weinig anders over te zeggen. Het frame is stevig en de verdere accessoires zijn goed. De tas is knap maar niet van de allerhoogste afwerking/kwaliteit, wel stevig genoeg om jaren mee te gaan.

Er kunnen 8 pedaaltjes van normaal formaat op (ook als 1 of 2 wat breder zijn).

U
Eerste pedalboard, goede prijs en nog geen nadelen
Utrechter 27.07.2020
Dit is mijn eerste pedalboard - ik pakte gelijk uit met meerdere pedalen en een voeding met acht 9V-kabels. Heb nog geen nadelen gevonden. Er zit voldoende elastiek en klittenband bij. Je kunt met de steeksleutel de draagbalken op andere afstanden zetten, maar dat bleek voor mijn acht pedalen niet nodig. De voeding hangt in het midden, met twee elastieken kruislings eroverheen gespannen.

Ik ga dit board gebruiken voor thuis, maar ook voor de sporadische speelsessies. Het board en de tas lijken prima geschikt voor dat echte werk.

s
Zeer degelijk
shoegazer 06.04.2021
Precies wat je ervan zou verwachten!