Harley Benton Security Locks CH

4.6 /5
  • afwerking
koopje en oersterk
Chris Gosens, 08.04.2021
Prima locks voor weinig geld, die van het grote merk kosten ongeveer het dubbele en als je ze naast elkaar houdt zie je geen verschil.
Ik bestel ze altijd gelijk mee met mijn instrumenten. ombouwen vergt maar een paar minuten.
Rapporteer een evaluatie…

Bent u van mening dat deze evaluatie om een of andere reden onjuist of onacceptabel is?

Waarom meer betalen
Edwinvanderputten, 25.05.2020
Tja, goedkoop en gewoon goed. Ik heb redelijk veel gitaren en bassen en nog meer gitaarbanden....

Ik heb alles met deze dezelfde straplocks (wel in verschillende kleuren... zwart, zilver en goud) uitgerust (standaard als ik nieuws koop...) en dat is handig! Alles valt uit te wisselen en met deze prijs kun je ook gewoon vele setjes aankopen zonder dat je beurs echt pijn gaan doen.

Tot dusver nog nooit stukken mee gehad, ook nooit een gitaar of bas die losgeschoten is... dus tja, gewoon aanschaffen dus!

Cheap but good straplocks
01.12.2016
Straplocks for your guitar using the same system Schaller uses.

These are pretty much the same shape as schaller straplocks, however the dimensions are slightly different so they're not interchangeable.

The finish is a bit sloppy, but they're a fraction of the price of schallers, so I can live with that. They still come with little rubber pads, as not to damage the finish of the guitar.

It came with two of the same screws. One fit the neck of an Gibson SG Faded 2015 without problems (no hitting the truss rod). The screw at the bridge side was smaller and shorter than the original screw, and the original screw is too wide for the hole of the lock. But using the included screw, it seems to sit pretty tight regardless.

I would probably buy these again, should I need them for another guitar and would definitely recommend these.

Prima goedkoop alternatief
Teunvanirsel, 09.08.2020
Na de zoveelste keer mijn gitaar net op tijd opgevangen te hebben was het tijd voor security locks.

Zoals alle andere reviews ook al aangeven zijn dit uitstekende locks voor een mooie prijs. Installeren is eenvoudig en alles voelt stevig aan.

Als ik een nadeel zou moeten benoemen dan is het dat de schroeven wat klein zijn in vergelijking met de schroeven die Fender gebruikt. Dus bij bevestiging draaien de schroeven zich niet mooi vast. Maar dat los je eenvoudig op door een stuk lucifer in het schroefgat te steken voordat je de schroeven er in draait.

Goed voor de prijs
Rob J , 22.07.2019
Hiervoor had ik van die Grolsch ringetjes op mijn gitaar zitten, maar dit werkt echt veel beter. Als je geen 20+ euro uit wil geven aan Schaller of een ander merk, zijn dit geweldige vervangers. Straplocks zijn in mijn mening een must, en voor deze prijs heb je ook geen excuus om ze niet te gebruiken. Wel jammer dat de oude schroeven niet pastte, maar dat is niet de schuld van het product.

security Locks CH
Martin!, 13.12.2019
werkt perfect en super handig ,
speciaal aangekocht omdat mijn gitaar met strap eraan niet in het koffer past , nu is de strap met een klik verwijderd en kan ik hem los in het vak opbergen
blij dat ik ze heb

Locking my Bass
Bass Boy, 14.03.2019
Niet altijd een goede sluiting, dus je riem kan met dit mechanisme losschieten. De afsluitpin zit soms niet diepgenoeg en het palletje schiet dan over de gitaar pinhouder af, hierdoor kan je gitaar vallen.
Koop liever een duurder systeem, wellicht meer kwaliteit en daardoor meer zekerheid.

Double-safety-win!!
Aerovin, 15.06.2019
Eerste keer dat ik straplocks koop, werkt helemaal prima.
1 schroefgat was voorheen zwak,. De schroeven die bij deze locks geleverd worden zijn net een slag groter waardoor opvullen en opnieuw boren overbodig is geworden!!

Simpel en effectief
Meneer de Wit, 27.12.2020
Waarom meer geld uitgeven als dat niet nodig is?
Gekocht, gebruikt. En zal deze nu voor al mijn gitaren gaan gebruiken !

Uitstekend
Ochtendgrijs, 17.07.2019
Flink goedkoper dan andere merken, en nog geen enkel probleem ondervonden.

afwerking
Ik zou ze niet meer willen missen
Bluesplay, 28.12.2017
Een gitaarriem heeft de neiging om te draaien, dat is niet enkel onhandig, maar de riem zou daardoor kunnen losschieten en dan ligt mooie instrument tegen de grond.
Met de security locks kan je dat vermijden.
Gebruik de security locks nu ruim 6 maanden. Ze werken perfekt.

Needs some work.
24.05.2016
Looks good and feels good.

However they come loose very easy with the weight of the guitar and that is NOT what it should do.

I have installed these security locks on my tele style guitar and the straplock closest tot the neck came loose several time, resulting in me luckally catching the guitar.

I guess the design needs some work and untill this one is improved I would recommend buying another straplock system.

Doen het perfect
Lievenvdv, 17.02.2020
1 op 1 copy van de bekende maar vooral veel duurdere Schallers. Waarom zou je meer uitgeven voor exact hetzelfde?

Goedkoop maar onvoldoende kwaliteit
Stain, 10.02.2019
Koop deze liever niet. De schreef die het bovenste vasthoudt moet je na enkele minuten spelen alweer aandraaien. Deze komt dus zomaar los. Dit kan natuurlijk niet de bedoeling zijn. Ik kocht er drie, twee ervan hebben dit probleem. Koop beter de duurdere bekendere straplocks. Dat doe ik alvast.

Fijne strap locks
NW_SkyCraft, 17.11.2019
Deze strap locks gebruik ik op mijn explorer gitaar en ze houden het goed vol. Het enige min puntje was dat de schoeven te klein waren voor de voorgeboorde gaten in de gitaar, wat ook een Harley Benton is.

Zekerheid voor weinig geld
Wimmetje, 30.09.2019
Goedwerkende straplocks, geen aanmerkingen.

Prima spul
Bill Williams, 16.02.2020
Geen reden om dure merkartikelen te kopen als het hier ook mee kan.
Mankeert niets aan.

Top
K0nx, 08.07.2018
Toen ik deze voor het eerst bestelde was ik een beetje sceptisch. Ze zijn immers behoorlijk veel goedkoper dan de A-merk versie. Dat kan toch niks zijn?
Inmiddels kan ik zeggen: Wees gerust, deze doen niet onder voor het orgineel.

Goede straplocks
Dhr V, 27.07.2020
Straplocks zijn super handig om te hebben, je kunt makkelijker je strap loshalen en erop zetten, en als je strap erop zit gaat die er niet zomaar af.

Heeft me niet teleurgesteld
Bart-J, 01.06.2017
Ik ben er heel blij mee, Voor dit geld is het een hele goede koop waar ik me een stuk geruster kan springen en aanstellen en er zeker van zijn dat mijn bas nergens heen gaat.

Bij een nieuw instrument estel ik ze weer.

afwerking
eenvoudig, zeer goed en dat voor deze prijs
justemonthes, 08.05.2020
Werkt uitstekend. bij mijn volgende gitaar bestel ik ze gelijk weer

Waarom meer betalen?
Hans GAS, 07.10.2017
Prijs kwaliteitsverhuiding is erg goed.
Ik zie of merk geen verschil met het duurdere merk waar ze goed naar gekeken hebben.

Super degelijk
22.08.2016
Goede straplocks. Super degelijk en betrouwbaar. Ik heb er ondertussen al mijn gitaren mee uitgerust en nog nooit een probleem mee gehad. Werken net zo goed als de duurdere merken.

Harley Benton Security Locks
just me and you, 25.06.2017
Good product, good price..

Werkt
23.09.2016
En dat is belangrijk, verder, ja het zijn straplocks die doen wat ze moeten doen: zorgen dat je gitaar niet van je schouders valt

Harley Benton Security Locks CH

€ 5,90
Incl. btw plus € 2,50 verzending
Direct uit voorraad leverbaar
Direct uit voorraad leverbaar

Dit product is op voorraad en kan onmiddellijk verzonden worden.

Informatie over de verzending

Levering ongeveer tussen Donderdag, 5.08. en Vrijdag, 6.08.

Dit product sharen
Uw contactpersoon
Tel: +49-9546-9223-20
Fax: +49-9546-9223-24
Kali Audio IN-8 2nd Wave

Kali Audio IN-8 2nd Wave; Active near field monitor; 3 way system with coaxial midrange/tweeter; 8" woofer; 4" midrange; 1" soft dome tweeter; power: 140 Watt (60/40/40 Watt Tri-Amped); frequency range: 37 Hz - 25 kHz (-10 dB), 45 Hz…

Novation Circuit Rhythm

Novation Circuit Rhythm; sampler / sequencer; 8 sample tracks with 32 step patterns each, cascadable for up to 256 steps per track; functions: slice, reverse, loop, chromatic play, probability and pattern-mutate; integrated effects such as lofi tape, shutter, reverb, delay…

Arturia Keystep 37 Black Edition

Arturia KeyStep 37 Black Edition; 37-key (slimkey) USB controller keyboard; velocity-sensitive mini-keys with aftertouch; 64-step sequencer; chord and scale functionality; arpeggiator; LED display; 4 freely assignable knobs; transport keys; touch stripes for pitch and modulation; RGB LED bar; connections: 3x…

Fender SQ Aff. P Bass MN PJ PACK BK

Fender Squier Affinity P Bass MN PJ PACK Black; Electric Bass, Affinity Series; Body: Poplar; Neck: Maple; Neck Mount: Bolt On; Neck Form: c; Fingerboard: Maple; Inlays: Black Dots; 20 Medium Jumbo Frets; Nut: synthetic Bone; Nut Width: 41,3 mm…

Neural DSP Quad Cortex Gigcase

Softlight Voor Neural DSP Quad Cortex pedaal met preciesgevormde inlay, Bijzonder schokbestendig, beschermt tegen beschadiging en weersinvloeden, Bovenklepcompartiment met elastische neopreenplaat voor accessoires zoals kabels, tablet, gitaarband, enz., van het Quad Cortex-compartiment gescheiden door een stijve plaat, Zijkanaal voor…

Fender SQ Aff. Strat HSS PACK CFM

Fender Squier Affinity Stratocaster HSS Pack Charcoal Frost Metallic; Stratocaster Electric Guitar Set; Affinity Series; Body: Poplar; Neck: Maple; Fingerboard: Laurel; Neck Mount: Bolt-On; Neck Shape: C; Inlays: Pearloid Dots; 21 Medium Jumbo Frets; Nut: synthetic Bone; Nut Width: 42…

Harley Benton CLA-15MCE SolidWood

Harley Benton CLA-15MCE SolidWood; Auditorium Cutaway Acoustic-Electric Guitar, Custom Line Solid Wood Series; Back & Sides: Solid Mahogany; Top: Solid Mahogany; Neck Shape: Oval C; Neck: Mahogany; Fingerboard: Pau Ferro; Scalloped X Bracing; Inlays: SnowFlake Inlays; 20 Frets; Nut: Bone;…

Sennheiser CX True Wireless Black

Sennheiser CX True Wireless Black In-Ear headset headphone - 7 mm hight end drivers, bluetooth 5.2, up to 9 h running time, up to 27 h with charging case, SBC, AAC, aptX Codec compatible, 110 dB SPL (1 kHz /…

Minuendo Lossless Earplugs

Minuendo Lossless Earplugs; Earplugs with passive hi-fi filter - perfect for rehearsals, concerts and in any other noisy location; Continuously adjustable volume attenuation (-7db to - 25 db) without sound loss; Neutral and natural sound; Patented adjustable membrane for volume…

Gravity LTST 01

Laptop stand with adjustable holding pins Steel tray, Powder-coated tubes made of aluminium, Die-cast aluminium base, Dimensions of the tray (W x H): 480 x 330 mm, Tube diameter: 35 mm, Height adjustment by adjusting screw with holding pin…

Casio CT-S400

Casio CT-S400 Keyboard - 61 touch-responsive keys, 48-note polyphony, AiX Sound Source, 600 sounds, 200 rythmens, 160 Songs, Auto Harmonize, automatic accompaniment, Reverb, Chorus, DSP, Master EQ, Volume Sync EQ, 10 User Songs, connection to free Chordana Play For Keyboard…

Aiaiai TMA-2 Studio

Aiaiai TMA-2 Studio; closed-back studio headphones; Design: closed-back, circumaural; S05 speaker unit; Bio cellulose diaphragm; 40 mm high-grade neodymium driver; Frequency range: 10 Hz - 40 kHz; Maximum output: 100 mW; Sound pressure level: 113 dB; Impedance: 32 ohms; E08…

Geef feedback
Feedback Fout gevonden of wilt u feedback geven op deze pagina?

We kijken er naar uit om van u te horen en proberen elk probleem zo snel mogelijk op te lossen.