2417 Klantenevaluaties
4.6 /5
  • afwerking
S locks
maartenaerts, 23.06.2019
Deze "straplocks" doen het net zo goed als de originele. Kun je er 4 halen ipv 1 setje... Riem-moer gaat mooi vast en blijft vast.
Kunnen niet los lijkt me.... Rammelen ook net zo. :) Zwart is mooi op BlackFlame gitaren ;)
Er is nog een soort, met een pin indrukken in het midden. Ook heel goed. ik heb allebei op mijn gitaren. Is gewoon gebeurd...
Rapporteer een evaluatie…

Bent u van mening dat deze evaluatie om een of andere reden onjuist of onacceptabel is?

afwerking
net zo goed als de gerennomeerde merken!
Neurotica, 05.09.2018
Deze strap locks zijn net zo goed als die van de gerenommeerde merken. Blijven goed zitten, zijn snel te installeren en kosten ook nog eens een fractie van de prijs van de concurrenten! Al met al erg tevreden over, mijn gitaar hangt nu weer veilig aan zijn (of haar) gitaar band.

Blij verrast
Erwin1, 08.01.2018
Deze bij een gitaar besteld door de kleine prijs. Ik wist niet goed wat ik ervan kon verwachten. Blij verrast. Ziet (en voelt) er kwalitatief goed uit en zijn zelfs uitwisselbaar met mijn oude van Schaller die toch ongeveer drie keer zo duur zijn.

dekoos75, 16.03.2019
Doen absoluut niet onder voor de Schaller variant die ik hiervoor altijd aanschafte. Is ook uitwisselbaar met de schaller straplocks die ik hiervoor altijd kocht. Met 10 gitaren aan de muur is de besparing tov de andere merken erg welkom. Helemaal aangezien er niet een merkelijk kwaliteitsverschil is.

Kost niks, superkwaliteit
09.09.2016
Straplocks zijn, in mijn ogen, onmisbaar. Nooit meer losschietende banden met bijbehorende schade.

Mijn voorkeur haat uit naar dit type straplock uit. Dat is puur qua uiterlijk; door deze constructie zit de band dichter op de gitaar, en dat ziet er mooier uit. Het 'Dunlopprincipe' werkt ook heel goed, maar daar lijkt het of de band los zit van de gitaar.

Misschien leg ik het niet goed uit... maar ik vind dit type er mooier uitzien.

De afwerking is prima; ze zien er keurig uit. Het is degelijk gemaakt en ze zijn erg stvig, ik zou geen reden zien om duurdere aan te schaffen. Aanrader dus!

Voor dit geld
dgitaar, 06.10.2020
Niets op aan te merken. Werkt probleemloos. Goede afwerking.

Cheap at the price.
30.12.2015
What can I say? Does what it's supposed to, at a lower price than it's name-brand competitors.

Definitely a winner, as are all the HB brand products.

Werkt perfect
Tilles, 03.05.2020
Doet gewoon wat het moet doen, ik gebruik ze op een Ibanez Gio. Absolute aanrader!

Nét echt!
Pea666, 05.12.2019
Lijken precies op de duurdere merk-exemplaren. Doosje is minder mooi en er zit één lengte schroef bij maar dat was voor mij geen probleem.

Prima locks
Euler, 25.02.2021
Prima locks, alleen als je veel beweegt (zitten, staan enz.) maken ze wel wat geluid als de spanning van je strap is. Maar alles blijft goed vast. M'n gitaar kukelt tenminste niet van m'n strap af ;-)

afwerking
Straplocks tegen een zachte prijs
Bucket, 05.07.2020
Deze straplocks werken zelfs met de straplocks die ik járen terug van een ander merk heb gekocht, waardoor ik met slechts 1 of 2 straps all mijn instrumenten kan dragen! Super handig! En met deze prijs is dat een heel betaalbare luxe!

Super straplocks.
NW_SkyCraft, 29.09.2020
Deze straplocks gebruik ik op mijn explorer, RR en king V gitaren en ze houden het goed vol. Ook bij hevig rondspringen blijven ze zitten ;).

afwerking
net zo goed als "merk straplocks''
communi, 12.05.2017
je kan dure straplocks kopen van een merk met een goede naam. of je doet goed koop en koopt deze.
ik raad het aan om voor deze te gaan. ze zijn stevig, gaan lang mee en werken precies zo als het hoort.
ze zitten nu al een hele tijd op mijn gitaar en na veel gebruik en ook nog de eventule mishandeling doen ze het nog steeds.

Je gitaar blijft heel
03.04.2016
En daar gaat het om. Door deze dingen valt je gitaar nooit meer van je nek en heb je 1 ding minder om je druk over te maken. Nu kun je je mooi druk maken over die prutsende geluidsman of de drummer die z'n stokken overal heen slingert, jij laat je gitaar in elk geval niet meer donderen.

Goede straplocks
Dhr V, 26.07.2020
Straplocks zijn super handig om te hebben, je kunt makkelijker je strap loshalen en erop zetten, en als je strap erop zit gaat die er niet zomaar af.

afwerking
doet precies waarvoor het gemaakt is
jeroenw, 26.05.2020
dit product werkt goed, netjes afgewerkt. ik zou ze zo opnieuw kopen!

Works as it should
12.01.2016
For this price, its an awesome product. The coulour is nice, they look very sturr. Only negative point is to put on the strap, you have to pull the pin out as well, thats not that easy, but not as big of a problem

Gewoon goede locks
Sjoerd123, 30.04.2020
Doet wat het moet doen voor een goede prijs. Let op de schroef dikte was prima voor mij maar kan voor andere mensen wellicht problemen opleveren!

zeer tevreden hierover
D&C Guitars, 30.06.2019
ik gebruik deze klip locks op mijn styeel body guitars
en ben hier zeer tevreden over

Skullman, 10.12.2019
De lockers zijn gewoon super handig!

gewoon prima!
31.08.2016
Zeer goede strap-locks voor slechts een schijntje van de prijs van de meer gerenommeerde merken. Dit is het tweede paar dat ik gekocht heb. Makkelijk te monteren en 100% betrouwbaar!

Belangrijke gitaarbeveiliging
27.05.2016
Voor een hele lage prijs is dit een absolute must voor iedere gitarist. Makkelijk te installeren, een op de gitaar en een op de band, loshalen en vastzetten is soms een gepeuter, is even een handigheidje. Aanrader!

super handig
zergmutand, 20.07.2017
werkt als een trein ik heb op al me gitaren deze locks gezet heb 1 gitaar strap kan deze nu gemakkelijk voor al mijn gitaren gebruiken

voor de staande ovatie
03.06.2016
kan op elke akoestische gitaar worden bevestigd
niet te lang boren want anders laaten de pinnen los

locks very well
15.03.2016
locks verry well and really low costs

€ 5,90
Incl. btw plus € 2,50 verzending
Direct uit voorraad leverbaar
Direct uit voorraad leverbaar

Dit product is op voorraad en kan onmiddellijk verzonden worden.

Informatie over de verzending

Levering ongeveer tussen Dinsdag, 18.05. en Woensdag, 19.05.

Dit product sharen
Uw contactpersoon
Tel: +49-9546-9223-20
Fax: +49-9546-9223-24
Line6 Relay G10TII Transmitter

Line6 Relay G10TII Transmiiter, 2,4 GHz plug and play Wireless transmitter for Relay G10 systems or Spider V series from Spider V 60, with internal receiver, audio frequency range 10 - 20.000 Hz, automic frequency setup, 118 dB SPL max.,…

(2)
Line6 Pod GO Wireless

Line6 Pod GO Wireless; Multi Effects Pedal for Electric Guitar; over 300 effects and models from Helix, M-Series and Legacy products, up to 6 simultaneous amp, cab, and effects models including a looper and a speaker cabinet simulation (Third-Party IR…

Harley Benton TableAmp V2 BlueTooth

Harley Benton TableAmp V2 BlueTooth, compact amplifier with great features for play-along and sing-along with streamed music using the integrated Bluetooth feature, ideal for acoustic guitar, ukulele, electric guitar, vocals and music, 30 watt RMS, 1x 5" bass woofer +…

Chapman Guitars ML1 Modern Baritone Red Sea

Electric Guitar Body: Alder, Top: Flamed maple veneer, Neck: Maple, Fretboard: Ebony with dot inlays, Nut width: 42 mm, Radius: 350 mm, Frets: 24, Scale: 711 mm (28"), Pickup system: Chapman Sonorous Zero Baritone humbucker, Controls: 1 Master volume,…

Roli Lumi 1 Snapcase Black

Roli Lumi 1 Snapcase Black; sturdy and magnetic cover around the LUMI Keys for a slim and seamless fit; protects the LUMI Keys during transport and storage; easily folds into a stand for mobile devices; dimensions (W x D x…

SSL 500-Series SiX Channel

Solid State Logic 500-Series SiX Channel; Channel Strip; with SuperAnalogue mic preamp and 5-way LED indicator; +48V phantom power; with phase and HPF switches; separate instrument/line input on front panel with Hi-Z switch (1MO); switchable 2-band EQ with bell and…

Korg SQ-64

Polyphonic Step Sequencer with 4 Tracks 3 Melody tracks with 8-fold polyphony and 16 patterns of 64 steps each, Drum track with 16 monophonic sub-tracks, 64-Key matrix with illuminated buttons, OLED display, Editing modes per melody track: gate, pitch…

Arturia Pigments 3

Arturia Pigments 3 (ESD); virtual synthesizer; four sound engines with variable sound sources; Harmonic Engine with up to 512 partials; Wavetable Engine with a total of 164 wavetables; Utility Engine with sub-oscillator and two noise sample layers; Jup-8 V4 low-pass…

Lewitt LCT 140 Air Matched Pair

Lewitt LCT 140 Air Matched Pair - 2 matched small diaphragm condenser microphones, polar pattern: cardioid, frequency range: 20 Hz - 20 kHz, sensitivity: 14.6 mV/Pa, -36.7 dBV/P, max. SPL: 135 dB, low-cut: 80 Hz (12 dB/oct), pad switch: -12dB,…

Rode VideoMic Me-C

Rode VideoMic Me-C; condenser directional microphone; suitable for Android devices with USB-C connector; integrated USB type-C plug; 1/2" condenser capsule; polar pattern: cardioid; front pickup angle: 90°; sturdy aluminium housing with ceramic coating; built-in microphone preamplifier with DA converter (24Bit…

IK Multimedia UNO Synth Pro Desktop

Analoge synthesizer Parafone analoge synthesizer met step sequencer, arpeggiator en effectsectie, Drie wave-morphing oscillatoren met PWM, sync, frequentie- en ringmodulatie, duale state variable filter met 24 modi, versterker, Original OTA-filter van de UNO Synth alsook SSI-gebaseerde filter met zelf-oscillatie,…

Sennheiser MKE 400 MKII

Sennheiser MKE 400 MKII - condenser camera microphone, polar pattern: supercardioid, integrated windscreen, internal suspension, frequency response: 50 Hz - 20 kHz, switchable sensitivity: -23 / -42 / -63 dBV / Pa, max. SPL 132 dB SPL, 2 - 10V…

Geef feedback
Feedback Fout gevonden of wilt u feedback geven op deze pagina?

We kijken er naar uit om van u te horen en proberen elk probleem zo snel mogelijk op te lossen.