2217 Klantenevaluaties:
4.6 /5
  • afwerking
S locks
maartenaerts, 23.06.2019
Deze "straplocks" doen het net zo goed als de originele. Kun je er 4 halen ipv 1 setje... Riem-moer gaat mooi vast en blijft vast.
Kunnen niet los lijkt me.... Rammelen ook net zo. :) Zwart is mooi op BlackFlame gitaren ;)
Er is nog een soort, met een pin indrukken in het midden. Ook heel goed. ik heb allebei op mijn gitaren. Is gewoon gebeurd...
Rapporteer een evaluatie…

Bent u van mening dat deze evaluatie om een of andere reden onjuist of onacceptabel is?

afwerking
net zo goed als de gerennomeerde merken!
Neurotica, 05.09.2018
Deze strap locks zijn net zo goed als die van de gerenommeerde merken. Blijven goed zitten, zijn snel te installeren en kosten ook nog eens een fractie van de prijs van de concurrenten! Al met al erg tevreden over, mijn gitaar hangt nu weer veilig aan zijn (of haar) gitaar band.

Blij verrast
Erwin1, 08.01.2018
Deze bij een gitaar besteld door de kleine prijs. Ik wist niet goed wat ik ervan kon verwachten. Blij verrast. Ziet (en voelt) er kwalitatief goed uit en zijn zelfs uitwisselbaar met mijn oude van Schaller die toch ongeveer drie keer zo duur zijn.

Voor dit geld
dgitaar, 06.10.2020
Niets op aan te merken. Werkt probleemloos. Goede afwerking.

dekoos75, 16.03.2019
Doen absoluut niet onder voor de Schaller variant die ik hiervoor altijd aanschafte. Is ook uitwisselbaar met de schaller straplocks die ik hiervoor altijd kocht. Met 10 gitaren aan de muur is de besparing tov de andere merken erg welkom. Helemaal aangezien er niet een merkelijk kwaliteitsverschil is.

Kost niks, superkwaliteit
09.09.2016
Straplocks zijn, in mijn ogen, onmisbaar. Nooit meer losschietende banden met bijbehorende schade.

Mijn voorkeur haat uit naar dit type straplock uit. Dat is puur qua uiterlijk; door deze constructie zit de band dichter op de gitaar, en dat ziet er mooier uit. Het 'Dunlopprincipe' werkt ook heel goed, maar daar lijkt het of de band los zit van de gitaar.

Misschien leg ik het niet goed uit... maar ik vind dit type er mooier uitzien.

De afwerking is prima; ze zien er keurig uit. Het is degelijk gemaakt en ze zijn erg stvig, ik zou geen reden zien om duurdere aan te schaffen. Aanrader dus!

Werkt perfect
Tilles, 03.05.2020
Doet gewoon wat het moet doen, ik gebruik ze op een Ibanez Gio. Absolute aanrader!

Cheap at the price.
30.12.2015
What can I say? Does what it's supposed to, at a lower price than it's name-brand competitors.

Definitely a winner, as are all the HB brand products.

afwerking
Straplocks tegen een zachte prijs
Bucket, 05.07.2020
Deze straplocks werken zelfs met de straplocks die ik járen terug van een ander merk heb gekocht, waardoor ik met slechts 1 of 2 straps all mijn instrumenten kan dragen! Super handig! En met deze prijs is dat een heel betaalbare luxe!

Super straplocks.
NW_SkyCraft, 29.09.2020
Deze straplocks gebruik ik op mijn explorer, RR en king V gitaren en ze houden het goed vol. Ook bij hevig rondspringen blijven ze zitten ;).

Goede straplocks
Dhr V, 26.07.2020
Straplocks zijn super handig om te hebben, je kunt makkelijker je strap loshalen en erop zetten, en als je strap erop zit gaat die er niet zomaar af.

afwerking
doet precies waarvoor het gemaakt is
jeroenw, 26.05.2020
dit product werkt goed, netjes afgewerkt. ik zou ze zo opnieuw kopen!

Gewoon goede locks
Sjoerd123, 30.04.2020
Doet wat het moet doen voor een goede prijs. Let op de schroef dikte was prima voor mij maar kan voor andere mensen wellicht problemen opleveren!

afwerking
net zo goed als "merk straplocks''
communi, 12.05.2017
je kan dure straplocks kopen van een merk met een goede naam. of je doet goed koop en koopt deze.
ik raad het aan om voor deze te gaan. ze zijn stevig, gaan lang mee en werken precies zo als het hoort.
ze zitten nu al een hele tijd op mijn gitaar en na veel gebruik en ook nog de eventule mishandeling doen ze het nog steeds.

Je gitaar blijft heel
03.04.2016
En daar gaat het om. Door deze dingen valt je gitaar nooit meer van je nek en heb je 1 ding minder om je druk over te maken. Nu kun je je mooi druk maken over die prutsende geluidsman of de drummer die z'n stokken overal heen slingert, jij laat je gitaar in elk geval niet meer donderen.

zeer tevreden hierover
D&C Guitars, 30.06.2019
ik gebruik deze klip locks op mijn styeel body guitars
en ben hier zeer tevreden over

Works as it should
12.01.2016
For this price, its an awesome product. The coulour is nice, they look very sturr. Only negative point is to put on the strap, you have to pull the pin out as well, thats not that easy, but not as big of a problem

Nét echt!
Pea666, 05.12.2019
Lijken precies op de duurdere merk-exemplaren. Doosje is minder mooi en er zit één lengte schroef bij maar dat was voor mij geen probleem.

Skullman, 10.12.2019
De lockers zijn gewoon super handig!

locks very well
15.03.2016
locks verry well and really low costs

Belangrijke gitaarbeveiliging
27.05.2016
Voor een hele lage prijs is dit een absolute must voor iedere gitarist. Makkelijk te installeren, een op de gitaar en een op de band, loshalen en vastzetten is soms een gepeuter, is even een handigheidje. Aanrader!

super handig
zergmutand, 20.07.2017
werkt als een trein ik heb op al me gitaren deze locks gezet heb 1 gitaar strap kan deze nu gemakkelijk voor al mijn gitaren gebruiken

voor de staande ovatie
03.06.2016
kan op elke akoestische gitaar worden bevestigd
niet te lang boren want anders laaten de pinnen los

gewoon prima!
31.08.2016
Zeer goede strap-locks voor slechts een schijntje van de prijs van de meer gerenommeerde merken. Dit is het tweede paar dat ik gekocht heb. Makkelijk te monteren en 100% betrouwbaar!

24.07.2016
Here we have an issue, they work good, no problem with that, but the pin in the system does not fit the hole perfectly so when it moves it makes a noise that you probably does not like, unfortunately I could not find a solution to prevent the noise so I ended up removing it from my guitar..

€ 5,90
Incl. btw plus € 2,50 verzending

Levering ongeveer tussen Di, 3. November en Wo, 4. November

Dit product sharen
Uw contactpersoon
Tel: +49-9546-9223-20
Fax: +49-9546-9223-24
Sennheiser HD 560S

Over-Ear Headphones Circumaural, Single-cable configuration, Lightweight design, Velour earpads, Open design, Max. SPL (sound pressure level): 110 dB (1 kHz, 1V), Impedance: 120 Ohm, Frequency response: 6-38,000 Hz, Total harmonic distortion (THD) at 1 kHz

(3)
DSM & Humboldt Simplifier Amp/Cab Simulator

Effectpedaal voor elektrische bas Voorversterker, eindversterker en luidsprekersimulator, Volledig analoge voorversterker met 3 klassieke voicings: AC-Brit (British Class A 2x12" Combo), American (American Blackface Combo) en MS Brit (British Stack)., Zero Watt stereo eindtrap: een nauwkeurige benadering van de...

Strymon Nightsky Reverb

Effectenpedaal Drie selecteerbare Reverb-types, Mod en Tone secties, Voice section, instelbare Shimmer, Glimmer, Morph & Pre- of Post-Drive functies, Instelbare Reverb core grootte, onafhankelijke Reverb en Dry Level controls, 8-Stappen sequencer voor ritmische variaties in toonhoogte van de Reverb,...

Yamaha PSR-E373

Keyboard 61 Standaard aanslaggevoelige toetsen, 622 Sounds (inclusief 22 drum / SFX kits, 339 XG lite en 20 arpeggio), 205 stijlen, 154 Interne songs, 48-Stemmige polyfonie, 2 Track sequencer / 5 user songs, 1 One Touch Setting per stijl,...

(2)
Behringer 182 Sequencer

Behringer 182 Sequencer; Eurorack Module; Analog Sequencer; two channels with 8 Steps each; channels can be used in series for 16 Steps; number of steps selectable from 1-8 Steps; Start/Stop switch; manual controls for Tempo, Gate time and Delay (Portamento);...

Thomann SP-120

Thomann SP-120 digital piano 73 light weighted keys, 12 sounds, 12 demo songs, 32 notes polyphony, layer mode, reverb, chorus, metronome, tempo, connection: headphone, USB Midi, USB Audio, Line Out (L/R), Sustain, incl. power supply, sustain pedal, music rest, usable...

M-Audio Keystation 88 MK3

M-Audio Keystation 88 MK3; USB-MIDI Controller; 88 semi-weighted full-size keys with velocity sensitivity;, Transport and Cursor buttons to operate a DAW; volume control slider; Pitch and Modulation wheels; Octave selection buttons; MIDI connection via USB or 5-pin MIDI port; compatible...

Native Instruments Komplete 13

Plugin Collection Consists of over 65 software instruments, software effects and 24 expansions, Over 35,000 sounds, Includes i.a. Guitar Rig 6 Pro, Super 8, Electric Sunburst, Butch Vig Drums, Cuba, Massive X, Kontakt 6, Session Strings 2, Absynth 5,...

Zoom V3

Vocal Processor 16 Creative effects for voice processing such as Harmony, Vocoder, Robot, Telephone, Beat Box or Talk Box, Selectable key for the effects Harmony, Talk Box, Vocoder and Pitch Correct, Up to 5 effects can be used at...

(3)
Onlangs bekeken
Harley Benton SC-Special TV Yellow

Elektrische gitaar a.k.a. "The Dirty Mustard SC", Vintage Serie, Mahoniehouten body, Ingelijmde mahoniehouten hals, Fretboard: amarant, Dot fretboard inlays, Halsprofiel: C, Fretboard radius: 305 mm (12"), Scale: 628 mm (24,75"), Topkambreedte: 43 mm (1,69"), Grafieten topkam, 22 Medium jumbo...

Boss GT-1000CORE

Boss GT-1000CORE; Multi Effects Pedal for Electric Guitar & Bass; powerful and ultra-versatile; a complete guitar and bass processing experience available in a single stompbox with The full DSP capacity of the flagship GT-1000 in a compact format; state of...

Onlangs bekeken
Mutable Instruments Veils (2020)

Eurorack module 4-Kanaals VCA, Karakteristiek per kanaal van exponentieel tot lineair regelbaar, CV-offset instelbaar per kanaal, Uitgangen 1-3 zijn genormaliseerd naar uitgang 4 om te gebruiken als mixer, DC gekoppelde ingangen verwerken audio- en CV-signalen, Tweekleurige LED per kanaal...

Geef feedback
Feedback Fout gevonden of wilt u feedback geven op deze pagina?

We kijken er naar uit om van u te horen en proberen elk probleem zo snel mogelijk op te lossen.