Klantencentrum login

• features
  • geluid
  • afwerking
afwerking
Veel gitaar voor weinig geld
Jan Klaasen, 16.02.2019
Ik zocht een les Paul model naast mijn Mexicaanse Fender Baja telecaster en deze gitaar Leek een goede kandidaat

Je krijgt inderdaad een goede gitaar voor weinig geld, maar...

- de fretten zijn niet gepolijst en de snaren schuren erover met een onaangenaam geluid
- de snaren zijn van slechte, ruwe kwaliteit en geven af (kreeg gelijk zwarte vingers)
- de toggle switch heeft in de middenstand speling,heb er geen goed gevoel bij wat betreft levensduur

- de elementen zijn goed, maar klinken toch niet echt helder, het lijkt wel of je met een microfoon opneemt van mindere kwaliteit)

Het is wel een mooie gitaar en is goed afgesteld
Het heeft een dunne , goed bespeelbare hals en ik heb echt zitten twijfelen of ik het wel zou houden, maar ik vrees dat je dan toch geneigd ben om de gitaar te modificeren: te beginnen met betere snaren en dan komt het opwaarderen van de elementen, toggle switch en wie weet : andere potmeters
En vergeet het polijsten en opschuren van fretten en fretboard niet !
Wellicht een leuke gitaar voor mensen die van knutselen houden, maar ik zoek een gitaar waar niets meer aan gedaan hoeft te worden

Ik stuur het terug , ondanks dat het een mooie, goed afgewerkte gitaar is
Rapporteer een evaluatie…

Bent u van mening dat deze evaluatie om een of andere reden onjuist of onacceptabel is?

durkprins, 20.08.2018
de eerste geleverde Sc-450 had lakschade, echter gelijk opgelost door Thoman door mij een nieuwe gitaar te leveren, voor deze prijs misschien wel de beste die er te koop is, staat hier trots naast mijn Gibson Melody Maker (1991) en moet zeggen dat ik me er vaak op betrap dat ik al snel de SC-450 in handen heb. de tuners zijn zeker niet slecht maar ook niet top, merk dat ik de gitaar iets vaker moet stemmen dan mijn andere gitaren, heb hem inmiddels af 2015 in bezit, en het enige onderdeel wat het recent heeft begeven is de brug, deze verloopt regelmatig waardoor de intonatie niet is wat het moet zijn, deze gaat vervangen worden. maar nog altijd dik tevreden en overweeg nog de SC-550 als extra.

Waanzinnige prijs/kwaliteitsverhouding
The Shadow, 24.12.2019
Heerlijke gitaar voor dit geld. Deze gitaar is nooit een miskoop.

afwerking
Prachige gitaar, helaas niet voor mij geschikt
Johnny BeeWee, 29.04.2020
Zoals in de titel aangegeven is het een prachtige, goed afgewerkte gitaar. De gitaar werd binnen een week afgeleverd. Voor mij helaas niet geschikt, puur omdat ik al bijna 40 jaar op tele- en stratocaster modellen speel. Het ligt dus aan mij, blijkbaar liggen Les Paul modellen mij niet, daarom toch maar teruggestuurd en direct een Harley Benton CST-24T besteld. Ik twijfelde nog tussen een Harley Benton XT-22, maar na telefonisch contact toch voor de CST-24T Paradise Flame gekozen. De CST-24T Charcoal Black had ik mooier gevonden, maar daar zat helaas een levertijd op.
Edit: binnenkort arriveert toch de CST-24T Charcoal Black :)!!

FXSTB, 25.02.2019
Ik ben een Fender Guy, en wilde voor wat uit te proberen een Les Paul style gitaar aanschaffen. Na wat rond gesnuffeld te hebben besloten deze te bestellen. Voor de prijs had ik niet veel verwacht, en zou later zelf wel wat aan gaan passen. maar mijn mond viel open, mooie gitaar en goed geluid, blijft op stemming.
Ik heb andere topgitaren, maar deze SC450 vindt ik geweldig voor de prijs die betaald. Ik verander er niks aan, het is top voor wat ik ermee wil doen.

Bluezoot, 27.03.2019
Het enige slechte dat ik kan vinden over dit product is dat ik de hals wat dik vindt en dat hij met de originele brug niet door mij te intoneren was. Ik heb dus de brug vervangen.

€ 198
alle prijzen incl. btw
Direct uit voorraad leverbaar
Direct uit voorraad leverbaar

Dit product is op voorraad en kan onmiddellijk verzonden worden.

Informatie over de verzending

Gratis verzending verwacht tussen Woensdag, 29.09. en Donderdag, 30.09.

Uw contactpersoon
Tel: +49-9546-9223-20
Fax: +49-9546-9223-24
Online experts
Guitar Setups
Guitar Setups
The range of available guitars and amps has never been greater than it is today, and a huge variety of sounds are easily accessible.
Online experts
E-Guitars
E-Guitars
Electric guitars are ten a penny and nowadays there are at least as many models and makers to choose from.

Test Conclusie: