Harley Benton Custom Line CLD-1048SCE-LH
snel beschikbaar (ca.2-5 dagen)
snel beschikbaar (ca.2-5 dagen)

Dit product is besteld en verwachten we bij ons in de komende dagen.

f
Fijne gitaar
forkless 17.07.2021
Voor mensen die net wat bredere vingertoppen hebben is deze gitaar een geschenk uit de hemel.

De gitaar is redelijk stemvast -- ook al zal ik de tuners op den duur wel vervangen. De action is meer dan prima "out of the box" en de ingebouwde Fishman Isys tuner werkt naar behoren.

De frets zijn ook netjes afgewerkt en het Ovangkol fretboard heeft een goede "feel".

ps. In tegenstelling tot de Cordoba C5 (Die prima speelt, maar ruikt naar een chemisch incident in de Bopal fabriek) die ik recentelijk gekocht hebt ruikt het massieve bovenblad ook nog enigzins aangenaam naar hout.

Geweldig, de Harley Benton Custom Line CLD-1048SCE-LH Westerngitaar
Mondigheid 05.04.2020
Pas geleden heb ik de Harley Benton Custom Line CLD-1048SCE-LH
Westerngitaar gekocht. Ik speel al 50 jaar akoestische gitaar en ik heb vele merken en uitvoeringen bespeeld. Maar nog nooit ben ik zo tevreden geweest over een gitaar als over deze:
- De gitaar klinkt geweldig, ook via de mengtafel over de PA.
- De hals ligt buitengewoon plezierig in de hand.
- De gitaar blijft op stemming; je hoeft nauwelijks bij te stemmen
- Alle tonen zijn zuiver; ook de hoge bij het klankgat
- Het stemapparaat werkt perfect
- Alle tonen worden even hard versterkt, dus zowel de lage,midden
als hoge.
- Klassieke muziek, popmuziek, blues en jazz; alles klinkt er
heel mooi op.

Ik speel er elke dag met veel plezier!!
Een absolute aanrader die ook nog eens bijna niks kost!