Ed
Onhandig
Erik de Perik 27.02.2021
Ik dacht een paar extra kabels is nooit weg en het vintage uiterlijk stond mij ook wel aan. De kabels zijn prima afgewerkt, storingsvrij en met een prima kwaliteit pluggen. Ze hebben alleen één groot nadeel; door de stugheid hebben ze last van 'geheugen' Dus het duurde geruime tijd om de bochten eruit te krijgen van toen ze nog opgerold waren. Ik gebruik ze nu alleen in de oefenruimte en laat ze daar liggen. Live gebruik ik andere kabels of draadloos.

Mooi!
J0B3rthus 03.02.2019
Ik was daadwerkelijk verbaast over de kwaliteit van de kabel. Hij voelt erg premium aan en ziet er ook goed uit. Hij heeft ook niet zo veel storing. Voor deze prijs kan je werkelijk niet mis gaan met deze kabel!