Harley Benton AirBorne 2.4Ghz Instrument

Levering verwacht rond Vrijdag, 26.04.
Verrassend goed
WeAre138 12.08.2019
Ik had het niet verwacht maar de HB Airborne Intrument werkt boven verwachting heel erg goed. De gitarist had er ook 1 besteld en we hebben geen storing op elkaar, en ook niet met de draadloze microfoon van de zanger. Het bereik is goed. De 1e repetitie ging goed, binnenkort het 1e optreden met de Airborne. Ik voorzie geen problemen.
Het enigste nadeel vind ik die ontvanger in mijn bas, die valt naar beneden maar simpel een stukje duct tape erover heen en die gaat nergens heen.
Nogmaals een aanrader!

JF
Een uitkomst
José Felipe 06.12.2021
Klaar met de snoeren ellende.
Handig ook 4 frequenties.

Mooi compleet setje !
Weer typisch verassend goede kwaliteit van Harley Benton !

Prima prijs kwaliteit
Hanzolo 14.12.2022
Wilde het maar eens proberen. Geen spijt van. Geluid is prima; geen verstoring smartphones of zo gemerkt. Ook eigenlijk geen noemenswaardige afname van hoog of laag Tov snoer. Paar keer repetitie en keertje opgetreden. Super gaaf om zonder beperking over podium en zelfs zaal in te lopen. 👍

NM
Harley Benton Airborne
Nicky McDaddy 27.11.2020
ja wat kan ik zeggen, dankzij dit te betalen snufje kan ik vrij met mijn gitaar spelen! Geen angst meer te struikelen over kavels of de je blijft haken en de Jack plug komt los te staan en plots geen sound meer of de tuner doet raar van je Pedalboard alleen omdat je niet in de gaten hebt dat het kavel niet meer goed in je gitaar zit. dat hoort nu in het verleden. Ik was eerst kritisch want ik ken deze gimmick al langer en er worden diverse van deze ook aangeboden op Facebook/Internet maar ik hoorde ook dat er sprake was van een sound delay of dat de sound dan niet zo goed meer is. Ik moet zeggen, en dat zou dan aan mij liggen, hoor geen delay en de sound is prima, net zo goed als met een kavel. ook de prijs is behoorlijk acceptabel en bij Thoman weet ik als het niet goed werkt kan je het zonder problemen terugsturen en geld terug en dat weet je bij Facebook/Internat lang niet altijd! Dus wat mij betreft een echte aanrader. Ook dat je van kanaal kunt veranderen en dat je meerdere versterkers kunt aansturen vind ik mooi. Ook storingen door andere bluetoothapparaten heb ik tot dusver niet waargenomen! Dus als je je je vrij wilt bewegen met je gitaar dan kan deze gimmick iets voor jou zijn!

Topnotch voor een meeneemprijs!!!!
Bor 10.07.2019
Al een aantal weken in gebruik, naast een veel duurder set van een ander merk. Ik hoor geen verschil in het gebruik onder de zelfde omstandigheden! Deze AirBorne set is vele malen gemakkelijker in gebruik!! Inprikken aanzetten en gaan.
Geen snoer nodig, geen montage aan draagband etc. nodig De opgeladen set gaat langer mee dan het 3x duurder set met de 2 AA alkalinebatterijen!
Voor het dure set had ik dus 3 Harley Benton sets kunnen kopen! Ergo dus 3 voor de prijs van een!!!

Fantastisch spul
Naftali 11.12.2022
Twijfelde altijd aan de kwaliteit en latency van dit product, maar dacht: met de retourneerservice van Thomann kan proberen geen kwaad. Nu na mijn eerste keer live met deze denk ik: waarom heb ik dit niet eerder gedaan?!

Werkt super, 0 problemen en hartstikke handig.

g
Very good budget wireless system
gargalio 01.11.2021
flawless connection, non-detectable latency, very good for daily usage

Snoerloos toppertje
Euler 25.02.2021
Als alternatief voor de dure oplossingen is deze HB AirBorne een heel prettige draadloze oplossing voor het gitaarspelen. Ik merk bijna geen latency (nu ben ik ook niet de snelste speler ;-)). Het past zelfs in m'n Cort Z44. Werkt echt als plug-n-play. Ook op wat grotere afstand (25-30 m). Maar meestal hoef je niet zo ver van je amp. Het is gewoon prettig om niet te struikelen over een kabel. Erg tevreden over deze aankoop. Een mooie feature zou een 'silent' variant zijn, waarbij je geen brom hoort als je de plug eruit trekt. Aanrader!

Perfect
Melf#50 29.07.2022
Genoeg van die ellendige kabels hier in huis. Nu lekker vrij rond lopen met een goed werkend draadloos systeem. Heerlijk! Alles werkt naar behoren , geen lag en geen vervormd of verstoord geluid. En een goed bereik! Helemaal perfect voor mij!

Gm
Aanrader !!!
Geen moment spijt van! 07.03.2020
Geen kabels meer om de enkels, een heerlijk vrij gevoel met zo’n wireless system van HarleyBenton, nu reeds een jaar lang, elke dag in gebruik! Een zeer goede aankoop!
Inmiddels een extra uitgang op de slagplaat gemaakt met een stukje klittenband, kortom ,,een aanrader,,