Gravity Vari-G 3

Levering verwacht rond Woensdag, 24.04.
Prima compacte standaard
Rorub 17.11.2020
Overzicht:

Pro:
-Zeer Compact
-Stevig (in thuis situatie)
-Verstelbare neksteunen
-Prijs/Kwaliteit goed

Con:
-Zelf in elkaar zetten
-Kan niet makkelijk 3 hollow bodies kwijt

Ik heb deze standaard nu ruim 2 jaar en gebruik hem om thuis (bas)gitaren in te zetten. Deze standaard is daarvoor uitermate geschikt, het compacte formaat leent zich perfect voor het efficient uitstallen van smalle instrumenten. Door de verplaatsbare steunen zijn ook hollow bodies e.d. prima te stallen, maar dan zal je er geen 3 kwijt kunnen gezien het formaat v.d. standaard. Ook is er geen padding op de neksteunen aanwezig, voor die reden zou ik geen instrumenten met kwetsbare nekken in deze standaard bewaren. Ook weet ik niet hoe deze standaard zich in een live setting gedraagt, maar in huis staat hij twee jaar hartstikke stevig! Tot slot moest ik deze standaard zelf in elkaar zetten. Hoewel dit zeer goed te doen was, ben je er toch een klein tijdje mee bezig, dus geen plug en play. Desondanks zeker veel waar voor je geld! Zeker in een ruimte die niet al te omvangrijk is!

EL
Multi statief met uitstraling
Edwin L 20.02.2022
Een mooi, stabiel en stevig statief met ook nog eens een chique uitstraling!

V
Goede gitaar standaard
Vuko 09.12.2020
Pluspunten:
Gitaren staan stevig;
Beschadigt je gitaren niet;
Zeer goede kwaliteit;
Mooi design;
Praktisch;
Makkelijke Montage.

Minpunt:
Gitaren steken achter verder uit dan de standaard. Onhandig als de standaard tegen een muur staat, mits voldoende ruimte eromheen.

K
Na 2 jaar nog steeds prima
Kannekens 03.08.2022
Twee jaar geleden lang zitten kijken naar verschillende multistands en uiteindelijk op dit exemplaar gekomen. Inmiddels staat die er nog steeds goed bij: stevig, stabiel en ziet er nog steeds netjes uit. De lak van mijn bassen raakt door deze stand niet beschadigd en hij is makkelijk in te klappen

goede stands
Sybster 22.02.2021
handig compact statief voor een collectie van 3 gitaren, met stevige bouw en mooie afwerking.

Pr
Handig en kwaliteitsvol
Pascal r 10.03.2019
Heel goede gitaarstand, compact,goede bouwkwaliteit en ziet er goed uit ook.Heel eenvoudig om in elkaar te zetten ook,Aanrader.