Matsmarts 17.02.2020
Als je het groene afwerkinkje lelijk vindt, kun je die eraf halen en de zwarte erop doen!

PH
Stylish and sturdy
Peter Holland 02.06.2019
I ordered three of these for some guitars. They look very good and do exactly what they're supposed to do: securely hold and display your instrument. Of course, you will have to pick good (long) screws to secure them to wherever they need to go. With these there is no need looking for a more expensive solution.

Dw
Mooi en stevig
Doet wat het moet doen 14.01.2021
Goed ding, zit stevig in de muur en het sluitsysteem werkt ook goed. Niks op aan te merken, zeker niet voor deze prijs.

R0
Gewoon goed
RB 040 15.12.2021
Heb er inmiddels 4 hangen. Stevig en mooi.

top
Witzcraft 02.04.2022
geschikt voor ale gitaren en doet wat het moet doen.

e
Doet wat het moet doen
eldec 20.01.2021
Degelijke kwaliteit! moet niet onderdoen voor andere merken

SS
Prijs kwaliteit is super
Sander's Stem 13.03.2021
Niet duur en werkt goed.

Perfect
ThomT 11.09.2017
Mijn gitaren hangen nu al een hele tijd stevig aan de muur. Zeer tevreden met het product dus als er een gezinsuitbreiding in gitaren komt dan zullen ze zeker aan deze standaarden gaan hangen!

Stevig
Motherspot 26.10.2019
Gravity maakt kwaliteitsspul & voor een lage prijs!. Je kunt je gitaren stevig en vast ophangen met deze beugels. Ik heb er o.a een gitaar van 4,2 kilo aanhangen en die hangt goed!

FM
Ophangen van Electrische Gitaren met Gravity GS 08 WMB
Fred Mario 30.03.2019
Heb er 5 van gekocht zijn perfect! Hij kan nu zijn 2 gitaren mooi ophangen en heeft nog ruimte voor andere :) mocht die er nog komen!