Graph Tech PQ9200CO Acoustic Saddle

Levering ongeveer tussen Woensdag, 3.04. en Donderdag, 4.04.
Precies wat ik nodig had
EmiliodiCaprio 03.03.2019
Perfect om de 'standaard' zadel mee te vervangen. Past qua dikte precies in mijn Ibanez (geen idee welk model), hij is wel wat korter dan de gleuf, maar hij is lang genoeg voor de snaren. Een beetje schuren aan de onderkant en de snaarhoogte is ook precies goed, en mijn gitaar klinkt als nooit tevoren!

K
Beter dan verwacht
K0nx 16.02.2018
Had dit eigenlijk alleen gekocht om de snaren wat hoger te leggen om slide te spelen. Maar eenmaal geinstalleerd bleek het geluid van de gitaar ook flink verbeterd. Het oude zadel was van wat lichter plastic. Ik had niet verwacht dat dat zoveel uit zou maken.
Kortom erg tevreden!

Niets op aan te merken
Wimmetje 30.09.2019
Goede, passende brug. Geen invloed op de klank, ook niet doorversterkt via piezo-element

Graph Tech saddle
Tonnis 06.08.2019
Hartstikke goede zadel, heb hem op de gok gekocht maar hij past en doet zijn werk uitstekend

Graph tech ftw
Naftali 07.10.2022
Zou nooit meer anders dan Graph Tech willen. Veel steviger dan die plastic troep en verkleurt niet zoals een bone saddle.