Glockenklang Take Five Neo 4x10 4 Ohms

7

Bass Box

  • 4x 10 "neodymium luidsprekers
  • Belastbaarheid: 800 W
  • Impedantie: 4 Ohm
  • Geluidsdrukniveau: 103 dB / 1W / 1m
  • Frequentiebereik: 36-18.000 Hz
  • Afmetingen (H x B x D): 660 x 615 x 445 mm
  • Gewicht: 23,5 kg
Leverbaar sinds September 2015
artikelnummer 371372
verkoopseenheid 1 stuk
Power Handling 800 W
Max. SPL 103,0 dB
Frequency range 36 Hz – 18000 Hz
HF-Horn No
€ 1.849
alle prijzen incl. btw
direct leverbaar
direct leverbaar

Dit product is op voorraad en kan direct verzonden worden.

Informatie over de verzending
Levering zonder verzendkosten tot ongeveer Maandag, 22.04.
1

7 Klantenbeoordelingen

4.9 / 5

U moet ingelogd zijn om producten te evalueren.

Note: Om te voorkomen dat evaluaties gebaseerd zijn op roddel, geruchten of heimelijke advertentie staan wij op onze website alleen evaluaties toe van daadwerkelijke gebruikers die het geevalueerde product bij ons gekocht hebben.

Na inloggen vindt u alle producten die u kunt evalueren ook onder “Product evalueren” in uw klantencentrum.

features

geluid

afwerking

5 Recensies

google translate gb
Helaas is er een fout opgetreden, probeert u het a.u.b. later nogmaals.
3
Deluxe
3oob 30.04.2020
Very low weight and amazing sounding.
features
geluid
afwerking
0
0
Evaluatie melden

Evaluatie melden

google translate de
Helaas is er een fout opgetreden, probeert u het a.u.b. later nogmaals.
A
Mächtiger Sound
Anoniem 02.03.2017
Klar definiert, präzise, druckvoll und mächtig viel Tiefton. Was will man mehr von einer Bassbox. Bislang habe ich einen Eden WT550 mit Eden EX410 gespielt. Zusammen mit meinem Carvin SB4000 war ich auch sehr zufrieden. Dann habe ich mir mitte letzten Jahres einen Status S2 Classic headless zugelegt. Was der Bass an Tönen hervorbringt, konnte von Eden (mein subjektives Gefühl) nicht komplett wieder gegeben werden. Also mal wieder auf die Suche gemacht. Nach vielen Test bin ich beim Blue Sky von Glockenglang gelandet und in der Kombi mit der Take 5 Neo ist das ein Glücksgefühl für die Ohren. Auch im Bandgefüge (wird von den Mitmusikern bestätigt - Alternative Rock) ist der Bass durchweg präsent und mit druckvollem Bass bei der Arbeit. Und mit den 23,5 Kg auch ein beeindruckendes Leichtgewicht. Empfehlung? Jaaaaaaa, definitiv.
features
geluid
afwerking
5
0
Evaluatie melden

Evaluatie melden